Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En vooral voor de mensen die geen stil been hebben, en maar lopen te tikken en porren... 
Maar dat werd hier boven ook al gezegt
ShadowPizza schreef:Hmm.. ja ik denk dat het ook wel "mode" word ja. Of in ieder geval mee te maken heeft... Jammer!En vooral voor de mensen die geen stil been hebben, en maar lopen te tikken en porren...
En ik zie ook veel mensen die tikken of aandrijven met hun hakken.
Terwijl dat niet zo is, Met je kuitenMaar dat werd hier boven ook al gezegt
JeroenK schreef:danique38 schreef:een paard inrijden met sporenomg he waar ben je mee bezig
ik heb een pony van 4 doe ik absoluut geen sporen bij om moet meer op letten de laatste tijd dat ik me been stil hou anders gaat ze veel te hardIk heb niks tegen sporen maar een pony inrijden met sporen
dan mag je van mij wel weer terug naar de beginners les op de manege
![]()
Neehoor, als je je benen niet stil kunt houden, dan moet je terug naar de beginnersles, als je eedn paard inrijd met sporen niet hoor..
Ik rijd ieder paard in met sporen en rijd sowieso elk paard met sporen..
Ik denk dat de reactie hierboven geplaatst is door iemand die zomaar wat zegt. WAAROM is het ''zielig'' als je een paard inrijd met sporen?
lees net dat je pas 12 bent..
mijn reactie was inderdaad wel een beetje erg penny
Dan alsnog vind ik dat je je pony niet hoeft in te rijden met sporen maar dat is meer mijn ervaring
Ik rij dagelijks op jonge paarden die ik aan het inrijden ben of die net ingereden zijn, en ik rij ze als het mogelijk is met sporen. Dat is compleet de tegenstelling van wat ik zei, maar ik denk niet dat ik mezelf helemaal duidelijk maakte.