Hebben wij hier ook een keer gehad met een van de merries, sprong over de bakomheining, hing dan net hetzelfde erover als jou paard, en het eerste wat madam deed was haar snoet in het gras steken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Zoo ik heb ook weer een geweldige actie gehad..
Tijdens FNRS wedstrijd.
Hij was het niet eens met de tik v/d zweep:\
[filmpje]
Joscaa schreef:Nou, als er vandaag met springen met Anouk een mensje met een video stond, hadden jullie kunnen lachen![]()
Whahahaha, zo een lol, alleen.. Ik was alleen, dus er was niemand waar ik mee kon lachenWahahahha
Ik had een sprongetje van planken, gewon normaal houte planken, enzo neergezet, voor de eerste keer. Ik dacht; Laten wij eens gaan oefenen voor de Indoorcross Beukers![]()
Met ook zulk sorrt hindernissen.
Maar mevrouw dacht er anders over..![]()
Die dacht; Cool, springen! Die crosst op de hindernis af, en bedenkt zich ineens; Waaah..Die sprong is anders dan alle andere sprongen, ik spring hem niet!
Dus mevrouwtje stopte, en racete er ineens langs... Maar Josca had dat niet verwacht, want ik 6 keer achter elkaar (verschillende dagen) springen, had mevrouw geen één keer geweigerd. Dus toen; WIeeeeeh..Poef boem knal... Lag ik op de grondOpzich heel grappig
Alleen had wel beetje last vanme hoofd, viel op me hoofd, maar mijn capje zorgde ervoor dat ik niks had
Lief capje
![]()
![]()
En daarna weer lekker verder gereden, zonder problemen, gewoon die sprong.
Maar als er een camera bij was, hadden julli echt kunnen lachen
potterlover schreef:@ kyra_1991: GEWELDIG!!
haha! Lig echt in een deuk! Hoe hij ook kijkt!