aan de wandel met m`n paardjes (bitloos)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Voltigeur

Re: aan de wandel met m`n paardjes (bitloos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:11

Zeeuwtje68 schreef:
Ja idd dat weet ik meer niet hoor! sorry dat jij denkt van wel Huilen

het kwam gewoon nogal raar over, zeker gezien de voorafgaande reacties van muiske07...

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:12

Voltigeur schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

het kwam gewoon nogal raar over, zeker gezien de voorafgaande reacties van muiske07...

en wat zei ik dan zo verkeerd?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:16

Voltigeur schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

oke Knipoog Als jij dat denkt! Maar meer weet ik niet over Omar of je moet iets kwijt willen over hem?
Maar dat is aan jou? Ik vond alleenje reactie wel vreemd over mishandelen. Snap je dat?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:17

Damn, hè, kan het niet een béétje normaler hierzo? Verward Heb niet het hele topic gevolgd hoor, maar ik ga gewoon zomaar even aannemen dat bixpax niet tegen jullie heeft gezegd: "Hé, jongens, gaan jullie maar lekker persoonlijke vetes uitvechten hier!"
Maakt me echt geen drol uit wie er begon, waar het ooit begon en wie er gelijk heeft en wie niet, maar leer elkaar alsjeblíéft een klein beetje respecteren en in elkaars waarde laten...
Is er niet al genoeg ruzie op de wereld, móét deze (imo, weet niet hoe het precies zit) nutteloze discussie nou zo nodig overal aangehaald worden, jullie zijn zelf toch wel volwassen genoeg om te zien dat dit totaal geen nut heeft?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:20

Ben ik erg vervelend als ik vraag om weer terug naar het topic te gaan Clown .
Dit is voor Bispax niet echt leuk denk ik.
Zij zit te wachten op reacties of deze nou positief of negatief zijn.
Ze heeft er iig wat aan.
Misschien kunnen jullie deze dingen via de pb bespreken.
Ik vind/vond dit een bijzonder leuk en leerzaam topic, maar nu gaat het echt nergens meer over .

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:21

Myukii schreef:
Damn, hè, kan het niet een béétje normaler hierzo? Verward Heb niet het hele topic gevolgd hoor, maar ik ga gewoon zomaar even aannemen dat bixpax niet tegen jullie heeft gezegd: "Hé, jongens, gaan jullie maar lekker persoonlijke vetes uitvechten hier!"
Maakt me echt geen drol uit wie er begon, waar het ooit begon en wie er gelijk heeft en wie niet, maar leer elkaar alsjeblíéft een klein beetje respecteren en in elkaars waarde laten...
Is er niet al genoeg ruzie op de wereld, móét deze (imo, weet niet hoe het precies zit) nutteloze discussie nou zo nodig overal aangehaald worden, jullie zijn zelf toch wel volwassen genoeg om te zien dat dit totaal geen nut heeft?

Je hebt helemaal gelijk Knipoog Ik wil gewoon uitleggen hoe of wat meer niet. En dat moet toch kunnen lijkt me?
Maar terug naar bispax Knipoog Dat wat ze doet vind ik echt super petje af hoor!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:39

Moderatoropmerking:
Bitloos of niet bitloos is geen discussie voor HAW, en aangezien er al dagen deze discussie hier gevoerd wordt en het topic een nare wending heeft gekregen, gaat er hier een slotje op.