nou mensen, eindelijk alle pagina's afgeworsteld en buikpijn aan overgehouden. kheb nou wel weer een hoop creatieve ideeën om hindernissen te bouwen, dus misschien binnenkort ook van mij springbloopers!
Mijn bloopers.. Vraag me nu alleen af of ik ze niet al eens geplaatst had.. Beetje een slecht geheugen af en toe
Was trouwens over een slootje.. Eerste keer sprong ie wel, maar de tweede keer sprong ie dus zo! Echt heel apart (hierna durfde Sam er ook niet meer over..)
Hahaha die 2e foto ziet er echt cool uit Wat een succes is dit topic jammer dat ik geen springbloopers heb...niet dat ik ze nooit gemaakt heb maar er zijn gewoon geen foto's van
Haha wat een foto's...Nou je kan in iedergeval niet zeggen dat die niet mee ging met sprong in de verlichtezit hahha egt goed dat die er zo lang aan bleef hangen..
haha idd sylleke je hebt een erg actief paard, als ik dat beest was zou ik daar toch niet de moeite voor nemen tjah bij mij worden de foto's altijd net genomen zodat ze goed zijn ofzo.. heb al zoveel blunders gemaatk maar die staan nooit op foto
fijn trouwens dat mensen hier foto´s plaatsen van een ander zonder dat die gene dat zelf weet
Lijkt me zeker een punt van aandacht
Dit is een hartstikke leuk topic en ik denk ook dat iedereen zich hier prima vermaakt, maar de copyright-regels blijven uiteraard wel gewoon gelden. Dus hier geen foto's van iemand anders zonder toestemming plaatsen!