lijkt me best pijnlijk voor de pony stravero ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

alleen dit is een moment opname
haha
Stravero schreef:tjah ze liet hem daarna wel gelijk los toen ze op de grond lag hooralleen dit is een moment opname
haha
heb je deze foto dan ook op de site staan? of een nieuwe gemaakt nadat ze weer had opgezadeld (deze keer hopelijk MET aansingelen)
:D:D er staan er nog grappige op

ziet er wel heftig uit. doet me denken aan vorig jaar kerst
is jammer dat er geen camera in de buurt was.
ga zo eens even zoeken heb van alles op cd staan. Pas ook nog wat bloopers tijdens de dressuurles. Soms kan m'n paard me zo tegen werken
Picassox schreef:* Het is niet zo goed te zien, maar het lijkt hier alsof ze de passage doet, maar ik werkelijheid draafde ze achteruit.

of ze weet niet wat ze ermee moet en dan krijg je dit.
had die van mij buiten wel eens last van als ze naar huis wilde. M'n paard had het tijdens de les, kwam een hengst bij in de bak en ze wist niet hoe snel ze met d'r kont achteruit moest lopen
gelukkig ging het nog net goed. 

ikenindi schreef:eh, elmiran? ik zie em nie? behalve dan dat ze haar achtervbeen wat hoog op tilt... is dat em?

Kikker2 schreef:ikenindi schreef:eh, elmiran? ik zie em nie? behalve dan dat ze haar achtervbeen wat hoog op tilt... is dat em?
Tem dan toch gewoon he, kunnen we het topic hier leuk houden
) Maar écht niet aanvallend hoor!