er staat toch heel veel protest tegenover.
dat je het niet mooi vind, oke.
Maar dat is je eigen mening en dat zou me ook niks boeien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mandy_89 schreef:Vind dit eigelijk een beetje een rare mening.
Als iemand piercings of tatoeages heeft heb ik daar geen problemen mee. Mijn nicht rijd Z1 dressuur, en die heeft een neuspercing en lippiercing. En voor zover ik weet heeft ze er nog nooit commentaar op gehad.
Vind het sowiso onzin om over piercings en paarden te beginnen, slaat ook nergens op.
Wat is je doel hiermee??
! Redrumfox schreef:Denk niet dat mijn paarden er problemen mee hebben als ik een piercing neem. En op concours doe je dat toch gewoon uit? (als het in je gezicht is)
Leonie_15 schreef:Beetje offtopic ik weet het, maar ik zat aan een navelpiercing te denken, alleen is dat niet vervelend met rijden, omdat je broek zo hoog is?
Leonie_15 schreef:Beetje offtopic ik weet het, maar ik zat aan een navelpiercing te denken, alleen is dat niet vervelend met rijden, omdat je broek zo hoog is?
nieky1993 schreef:Leonie_15 schreef:Beetje offtopic ik weet het, maar ik zat aan een navelpiercing te denken, alleen is dat niet vervelend met rijden, omdat je broek zo hoog is?
ik klap mijn broek dubbel, anders zit het inderdaad aan je piercing te leuren
)
nieky1993 schreef:Leonie_15 schreef:Beetje offtopic ik weet het, maar ik zat aan een navelpiercing te denken, alleen is dat niet vervelend met rijden, omdat je broek zo hoog is?
ik klap mijn broek dubbel, anders zit het inderdaad aan je piercing te leuren
lucifertje schreef:een dikke onzin! in feite zijn oorbellen ook piercings. vind je dat dan niet onhygiensch?
cloaca schreef:wtf

Liedje schreef:Eigen keus toch? Heb jij daar last van?