Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KimH schreef:Hahahaha geweldige foto dit!!! Het is dat je er uitleg bij gegeven hebt want ik snapte al niet hoe je dit voor elkaar kreeg hahahaha
macholeostar schreef:je mag geen fotos Quote liisette
Nienke89 schreef:moet je bij de 3e van boven eens kijken. op de plek waar de hakken van de ruiter (dus ook waar de sporen zitten) daar zit een heel nare plek!! of zie ik dat verkeerd?
Toeties schreef:Gasten het gaat hier toch om de bloopers of niet??! Niet om rijstijl sporen of wat dan ook, degene die zo lopen te zeuren verpesten dit topic, POST DAN NIET
sannetjeb schreef:
oohja?? en waarom post jij dan ook als je niks nuttigs te zeggen hebt??
Voltigeur schreef:*Foto*
Het was de bedoeling dat ik rechtop stond op het zadel in galop...
Maar Omar besliste om plots te vertragen waardoor ik mijn evenwicht verloor en en er moest afspringen... Anders ging ik over zijn hals en hoofd naar beneden en kwam ik waarschijnlijk onder hem terecht
Bartje.
PS: ik ben op mijn beide voetjes terecht gekomen en kon direct meelopen en er terug opspringen.
LilianR schreef:Voltigeur schreef:*Foto*
Het was de bedoeling dat ik rechtop stond op het zadel in galop...
Maar Omar besliste om plots te vertragen waardoor ik mijn evenwicht verloor en en er moest afspringen... Anders ging ik over zijn hals en hoofd naar beneden en kwam ik waarschijnlijk onder hem terecht
Bartje.
PS: ik ben op mijn beide voetjes terecht gekomen en kon direct meelopen en er terug opspringen.
Hahaha in één woord GEWELDIG!