Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeeuwtje68 schreef:Was maar ff een voorbeeld van hoe ze op haar eigen paard rijd!
Miss betweter!
Zeeuwtje68 schreef:Ik heb vandaag weer heerlijk gereden op mijn hete draver merrie.En jawel bitloos
En ze was super braaf ze is pas 3,5 jaar jong en heeft nu twee keer het bitloze hoofdstel ingehad. Nou ik kan je zeggen dat ze met bit heel anders was met rijden. Ik rijd op mijn zit en benen. Maar kan niet teveel been geven anders is ze weg
Ze is namelijk super gevoelig. Mijn andere paardje die heb ik nu ook een keer of drie bitloos gereden, en wat een verschil zeg dan met bit. Ze luisteren veel beter nu. Moet ook zeggen dat ik veel grondwerk de laatste droge dagen! Dit zijn paardjes die net ingereden zijn he! Voor mij en mijn paarden geen BIT meer in hun mond!
ThePast03 schreef:Zeeuwtje68 schreef:Was maar ff een voorbeeld van hoe ze op haar eigen paard rijd!
Miss betweter!
Je plukt ongevraagd een foto uit iemand z'n profiel en gaat haar dan ook nog zitten uitschelden?
Eleandra schreef:@Zeeuwtje
Dat denk ik niet, deze foto vind ik namelijk geen fijn beeld geven en er is ook geen dubbelgebroken bit.
Zeeuwtje68 schreef:ja erg he! Ken haar nl wel. en foto's zijn openbaar hoor!
ThePast03 schreef:Maar wat heeft dit nu allemaal te maken met bitloos? Ook zonder bit lijkt het me de normaalste zaak van de wereld dat je zorgt dat de basis goed is en dat niet het zonder bit rijden het belangrijkste is maar die basis?
En voordat we weer beginnen: Dat heeft niets met in de krul trekken of met wedstrijdrijden te maken, gewoon de simpele basis.
Blijkbaar snapt alleen Nadya waar ik het over heb van degene die bitloos rijden.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik denk dat het echt zo is dat ik te dom ben voor dit topic.
muiske07 schreef:zeeuwtje@ over welke foto gaat het?
zie namelijk geen foto op 26 of 27...
stef schreef:zeeuwtje, wat ben jij ongelooflijk zielig zeg. Even een foto uit mn profiel halen (die notabene op zn minst 3 jaar oud is, toen ik net de overstap naar western aan het maken was)
Lekker met bagger gaan smijten, daar knapt dit topic van op....
Ben er gelijk klaar mee hier, als ik met zulke zielige figuren te maken heb, geef mijn portie dan maar aan fikkie
stef schreef:ik ken jou niet, dus jij kent mij ook niet, aangezien je in zeeland woont zou je me via iemand kunnen kennen, maar die kent me ook niet, afijn, ik ga temmen, sneu gedoe hier

stef schreef:Eleandra schreef:@Zeeuwtje
Dat denk ik niet, deze foto vind ik namelijk geen fijn beeld geven en er is ook geen dubbelgebroken bit.
Geen dubbelgebroken bit? knap dat je vanaf de foto IN zn mond kan kijken zeg
JoviBan schreef:Ik snap je ook, want ook ik vind de basis erg belangrijk.
Maar daar is dit topic toch niet voor? Jij vraagt je af waarom dit een bit-bitloos-discussie is geworden, maar ik vraag me af waarom jij er een de-basis-is-belangrijk-topic van wilt maken.
Het is een HAW topic, "aan de wandel met m'n paardjes". Dat klinkt mij vrij recreatief en "plezier met mijn dier" in de oren. En daar hoort een discussie over wel/niet dressuurmatig niet in thuis, vind ik. Open dan een nieuw topic.
stef schreef:ah, die waarvan ik de paarden heb verzorgt toen ze zo ziek was?
Waar ik me voor krom gemest heb omdat ze zo ziek was?
stef schreef:ik vind het toch knap dat je me kent als ik jou niet ken (niet nav je profiel)
Ik zie totaal geen reden om jou een pbtje te sturen (doe je zelf tenslotte ook niet, jij begint gelijk met bagger te smijten), en dat je me niet mag boeit me ook al niet eigenlijk....
stef schreef:![]()