Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KindnessM schreef:paardje blijft wel netjes staan....
LindaV schreef:Zoo.. Nu heb ik ook een leuk filmpje voor jullie.. Is 2 jaar geleden een keer gemaakt.. Heb inmiddels een paard..
Kijk en leer![]()
http://www.zippyvideos.com/56943415318805.html
J0sef1entje schreef:Hier wat foto's van onze laatste onderlinge wedstrijd:
deze pony wil graag éérst elke hindernis begroeten voordattie springt:
veerledec schreef:@anora: die val had je je kunnen besparen haha, afgroeten is bij springen niet toegestaan.
skara schreef:hahaha die foto's van poes!
Vooral die foto van de handstand en die daarvoor.
Had de ruiter gen pijn aan euh zijn kruis?
veerledec schreef:2. Groeten
2.1 Iedere deelnemer is verplicht de jury of, indien aanwezig en hun daarom is gevraagd, officiële personen te groeten. De jury kan een deelnemer die niet heeft gegroet de start weigeren.
2.2 De deelnemers behoren te groeten bij parades, prijsuitreikingen en bij het spelen van nationale volksliederen.
2.3 In speciale omstandigheden kan de jury beslissen dat er niet behoeft te worden gegroet.
2.4 Mannelijke deelnemers behoeven hun hoofddeksel niet af te nemen om te groeten. Het heffen van de karwats of knikken met het hoofd wordt als groeten beschouwd.
Reglement springen
Afgroeten is niet de bedoeling, veel juryleden stellen t ook niet op prijs. Hierover stond ook een keer een artikel in de Paard&Sport, maar is al tijd geleden hoor.
Waar ik vandaan kwam (zeeland) deed ook niemand het, hier in brabant heb ik het nog wel eens gezien.
meloveshein schreef:Je moet wel afgroeten bij springen hoor!!