Mijn vriendin heeft met springwedstrijd met onze haf ook een x een giga blooper gehad.. Had alleen geen foto gemaakt Haha. Sunny boy vond de fontein/waterobjecten in het parcour erg eng.. Zo moest mn vriendin een enkele keren langs de waterobjecten, waarbij sunny helemaal wegvloog. Ze kwam aan op Hindernis 5 en sprong die. Doordat sun beetje schigterig was zat ze al een beetje niet onder controle. Ze sprong en vloog na de landing helemaal uit balans, en viel toen recht in de paardenstront .. Sunny liep 3 passen verder, en hoppa hoofd naar beneden en eten. Typisc haflinger
ooooh ik heb zulke gave foto's en filmpjes! hahahaha ben der weer es afgevallen Denk dat hij het voorjaar in zijn koppie had Vanavond probeer ik ze erop te zetten!
Ik heb jou zien springen op een wedstrijd, jij was tweede en vriendin van mij met die zwarte brede pony was eerste! Jij heb echt ene geweldige pony, super mooi dier Ik heb trouwens die foto gemaakt! Waar me vriendin links staat en jij rechts
Ja klopt, die! .. Haha ja, ik had een verslagje neergezet die dag in het Deventertopic. en die foto ook! maja, is altijd leuk toch is mijn foto toch nog beroemd