NIEUW hier op bokt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

florrtje

Re: NIEUW hier op bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:46

KiWiKo schreef:
inderdaad Lachen graag verder per PB, ik hoef die onzin niet te lezen toch???? ben er ook helemaal niet in geintressert Lachen

Kom geef eens goeie voorbeeld en stel een vraag bijvoorbeeld , of breng een ander onderwerp aan de praat Haha!

xxx (kbehandel je met eer , Haha! )

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:46

florrtje schreef:
Njah bart ik altijd gehoort dat een hackamore kaakbenen kan kraken , alsje daar iets te veel aan hangt ? ik dacht ook niet dat ik en emma een harde hand hebben , in tegendeel , mijn neckrope altijd heeeel los als ik spring, en wij stoppen met onze knieën toe knijpen he , niet trekken , voor de rest bewegen wij die neckrope links en rechts van de hals om te sturen.
Eigen mening , jij vindt hackamore goed wij niet,
jij verafschuwd bitloos , wij niet ,
ik draag geen cap ... jij toch ook niet ?
Een mens geeft gelijkenissen en ook verschillen he.
Ma bartje laat het erbij ... ok ? Haha!

xxx

- hackamore kan het NEUSBEEN breken indien te hard aan de teugels wordt getrokken, maar niet met die van mij, want die was van gevlochten leder, ZONDER de gebruikelijke ijzeren staaf in.

-Ik vind hachamore voor sommige paarden goed, ja.

-Ik verafschuw bitloos rijden TOTAAL NIET! Wat ik wel verafschuw is 't feit dat men op die manier het paard, zichzelf én anderen in gevaar kan brengen door op die manier (en dan nog veelal zonder zadel ook) de drukke openbare weg op te gaan... Da's iets anders. In de manege reed ik Omar ook zonder zadel en hoofdstel, maar dan wel in een gesloten binnenbak.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:47

Voltigeur is denk ik een beetje hardnekkig..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:48

ik heb al eerder gereageerd in je topic Lachen Lachen een van de eerste bladzijdes Lachen

Ik vind het meer dan geweldig wat je doet, echt petje af joh!!!
@ voltigeur......... kan je alsjeblieft de wensen van de overige lezers/posters respecteren en per PB verder gaan?

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:48

Succubi schreef:
hihi ik moet er een beetje om grinikken.
Toen ik net op een topic van voltigeur zag dacht ik nog van goh! Net zo stoer als van dat andere meisje die die gave dingen doet!
Zie nu dat het om dezelfde mensen en paarden gaat Bloos
Aan alle 3: mooie paardjes, mooie "stunts"
En over dat cap gezeik: volgens mij breek je eerder je bek als je er 1 op hebt Knipoog

Hinikken of grinikken... Haha!

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:48

je hebt nooit zonder zadel of zonder hoofdstel gereden bart,
je hebt me zelf altijd gezegt dat je dit gevaarlijk vond ook in een binnenpiste.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:49

Muiske is ook hardnekkig. Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:50

Muiske, misschien jij ook geen olie op het vuur gooien????

dit is een geweldig topic van een meiske met meer dan geweldige foto's (in iedergeval iets waar IK enorm van kan genieten)

en ik zou het meer dan zonde vinden als dit topic zou sluiten omdat er een aantal mensen hier iets uit moeten vechten

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:51

Voltigeur schreef:
-Ik verafschuw bitloos rijden TOTAAL NIET! Wat ik wel verafschuw is 't feit dat men op die manier het paard, zichzelf én anderen in gevaar kan brengen door op die manier (en dan nog veelal zonder zadel ook) de drukke openbare weg op te gaan... Da's iets anders. In de manege reed ik Omar ook zonder zadel en hoofdstel, maar dan wel in een gesloten binnenbak.

een ongeluk is nooit te voorspellen , ik ken een paard die niet luisterd in de mond evenmin op neusriem, als dat paard wegcrost zit dat meisje vol hoop te wachten tot ze eindelijk wil stoppen, heel gevaarlijk dus, hiel helpt een bit niet , dus met bitloos is er niet minder gevaar dan met bit,
wat doe je als je paard wegcrost en niet te houden is ? zijn mond doen bloeden van aal het sleuren aan je teugels ?( ik weet wel dat jij dit niet zou doen)
maar laten we der nu asjeeeblllieeeeftt me ophouden!

xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:51

Dames en heer... wie hier in wat voor piste rijdt met wat voor (of helemaal geen) harnachement zal mij een spreekwoordelijke worst wezen. Bespreek het via PB zoals al eerder gevraagd Lachen

Het ziet er bij jullie allebei geweldig uit wat jullie doen, maar ga gewoon verder via PB met de discussie als daar zoveel behoefte aan is... een slotje (en dat komt er als er zo door gediscussieerd wordt) zou gewoon zonde zijn inderdaad.

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:52

Tinkerloos schreef:
Muiske is ook hardnekkig. Clown

thnx, hard tegen hard Haha!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:53

KiWiKo schreef:
ik heb al eerder gereageerd in je topic Lachen Lachen een van de eerste bladzijdes Lachen

Ik vind het meer dan geweldig wat je doet, echt petje af joh!!!
@ voltigeur......... kan je alsjeblieft de wensen van de overige lezers/posters respecteren en per PB verder gaan?

kiwiko u wordt aanbid,
dankje voor alle rustzoekers hier ,
zit hier maar zuchten te slaken achter mijn computer Haha!
allé kgaan dan sebiet nog eens een verhaaltje vertellen!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:53

muiske07 schreef:
bart, je hebt me zelf nog gezegd dat je op zondagen gaat wandelen met omar en omdat je het geen zicht vond dat je die extra neusriem rond zijn mond deed zodat hij zijn mond niet meer kon open doen...
verder was het jij die voor heel de piste zat te brullen in dentergem dat omar een waardeloze knol was en dat je hem ging verkopen en 1keer heb je zelfs durven zeggen dat je hem naart slachthuis wou doen.

jij ook achter mijn gat vertellen dat ik ozoooo ongelukkig ben met thomas en wat nog allemaal.

dan was jij verwonderd dat voor mij even teveel was.

Weet je, da's nu het tweede forum waarop je mij openlijk aanvalt op alle mogelijke manieren: met halve waarheden, met woorden die compleet uit hun context gerukt zijn en wat weet ik nog allemaal meer... Zou je geloven dat mijn zin om op internet te komen al serieus aan 't weggaan is? En dan vraag jij je af waarom ik je op msn geblokkeerd heb... Ik zou 't ENORM weten te waarderen mocht ik met rust gelaten worden, en dat ik nergens geen bullshit meer hoef te lezen over mijzelf en over Omar... Mocht ik zo gelukkig zijn als jij altijd van jezelf zegt en ik heb een ietwat boeiend leven, dan zou ik er primo geen tijd voor hebben en secundo het nut niet van inzien om iemand op een forum te gaan aanvallen. Maar ja, zoals Flor zei: niet iedereen is gelijk, hé...

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:55

Grhinnekken? Knipoog
Vind het echt super dat je zo'n balans op het paard hebt.
In het filmpje zonder zadel door gras langs bos geloof ik? Zie je het paard eerst wat link en daarna rechts gaan (of andersom)
Denk dat veel mensen er dan al af zouden liggen zonder zadel hihi
Ik denk dat als je een goeie balans kan vinden zonder zadel dat je paard dan ook minder hinderd in het rijden.
(ps: ik negeer het hele gedoe over bit en bitloos, ik heb beiden gehoord en hoeray! Jullie hebben allemaal jullie statement gemaakt! Ben jullie allemaal niet anders gaan zien dan ik jullie al zag Lachen (positief bedoelt))

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:55

ik geloof mijn ogen niet Lachen Lachen echt niet Lachen

gaat gewoon door!!!

wat is dit??? Voltigeur, liever per PB Lachen Lachen vinden we allemaal fijner........

Ik heb geen fiets te maken met wat er tussen jullie is, zoek het lekker per PB uit

en was ik nou de enige die dat vroeg............ maar nee er zijn 4 posters hier die dat vragen Lachen

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 22:59

kent iemand een elektronische transpalet ? dat is dus een heftruck maar een beetje kleiner ook sta je erachter op een plankje en bedien je het met knoppjes, mijn verhaaltje gaat als volgt :

mijn hondje zit dus op de plankje en dan zit ik er achter te lopen en te besturen,
echt grappig, scherpe bochtjes maken, verder als het iets mooier weer is doen wij een crosscountry met wat we hebben , crossen van de berg, sprngen in de boel galoperen en slieren over het gras , crossen door de gracht, voor de rest zet ik alles recht wat ik tegenkom , kruiwagens , bakken , stoelen en springen maar ! =D
Tis een fantastisch hondje , dat was altijd ook 1 van men dromen , niet altijd blijven hangen aan paardje smaar dit met nog enkel andere viervoeters te doen, zo leerde ik valère knielen, maar meneer ging een koprol maken zoals de mens die uitvoert , fantastisch !ik ook "lisloos" gaan werken met mijn hond toen ik emma leerde ken, vroeger altijd halsband en die lis eraan , nu is het een lis rond de nek , je zou zeggen geen verschil ,
ooooh joewel mensen , hij luisterd volledig op zijn nek vroeger was het sleuren en trekken aan die halsband. Bovendien dat draait en das niet voelbaar , of toch wienig ! =D zo zie je maar,

xxx

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 23:02

Succubi schreef:
Grhinnekken? Knipoog
Vind het echt super dat je zo'n balans op het paard hebt.
In het filmpje zonder zadel door gras langs bos geloof ik? Zie je het paard eerst wat link en daarna rechts gaan (of andersom)
Denk dat veel mensen er dan al af zouden liggen zonder zadel hihi
Ik denk dat als je een goeie balans kan vinden zonder zadel dat je paard dan ook minder hinderd in het rijden.
(ps: ik negeer het hele gedoe over bit en bitloos, ik heb beiden gehoord en hoeray! Jullie hebben allemaal jullie statement gemaakt! Ben jullie allemaal niet anders gaan zien dan ik jullie al zag Lachen (positief bedoelt))

Zitten is de boodschap, en die bocht naar links [lol] dat is iets wat ik bepaalt heb , een beetje controle over je paard kan geen kwaad he , kheb er op gelet en als ik poiréé (pijl , onderste boven hangen) doe dat mijn kont uitsteekt, messchien een tip , een kontje aankweken ? Haha!

Vriendelijke Grhinikkjes ! Clown

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:07

Kont heb ik gekweekt Haha! En snap precies wat je bedoelt Haha!
Mijn eerste verzorgpaardje was érg gevoelig ik hoefde maar te kijken en ze ging die kant op (natuurlijk verplaats je dan een beetje je gewicht)
Waar ik heel benieuwd naar ben is: la croix de la mort ?
Ondersteboven, op je rug en dan 1 been omhoog.... hou je je vast met je rechter been? Of haak je die ergens onder om vast te houden? Ziek

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 23:11

Succubi schreef:
Kont heb ik gekweekt Haha! En snap precies wat je bedoelt Haha!
Mijn eerste verzorgpaardje was érg gevoelig ik hoefde maar te kijken en ze ging die kant op (natuurlijk verplaats je dan een beetje je gewicht)
Waar ik heel benieuwd naar ben is: la croix de la mort ?
Ondersteboven, op je rug en dan 1 been omhoog.... hou je je vast met je rechter been? Of haak je die ergens onder om vast te houden? Ziek

onze stuigbeugels zijn onder de buik vast gemaakt aan elkaar zodat als je aan de ene beugel gaat hangen de grond niet naderbij ziet komen, Haha! meestal zijn het ook rond stijgbeugels , die daar steek je je voet door tot aan je been , trek je die been om hoog tot dat die riem gespannen is tenen mooi omhoog en dan alles los wat er nog niet vast hangde ! Haha!

xxx

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:11

flortje,

je bent een meiske uit de duizend,
ff zeggen dat je men hartsvriendin bent en blijft.
kijk al uit naar kerstvakantie en we gaan veel foto's maken en ons goed amuseren he met alle drie mijn viervoeters! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:11

Ik was echt zo onde rde indruk van deze fotos, ik zie gewoon aan die paarden hoeveel plezier ze hierin hebben en dat ze het goed hebben! OK dan!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 23:14

muiske07 schreef:
flortje,

je bent een meiske uit de duizend,
ff zeggen dat je men hartsvriendin bent en blijft.
kijk al uit naar kerstvakantie en we gaan veel foto's maken en ons goed amuseren he met alle drie mijn viervoeters! Haha!

idem ! verlang er echt ook naar ,
enja mensen een goed teken hé , nieuwe foto's op komst (zoals sommige naar vraagden )
Emma is ook mijn hartsvriendin , en is ook uit de duizend, ondanks conflictjes (zo zie je maar wij verschillen zeker en vast ook) blijven we altijd de beste vriendinnen !
en nu mag ik toch ook eens zeggen dat ik chance heb dat mijn teacher tommie haar heeft gekozen als lief , met als een wonder dat ik haar leerde kennen!

Fantastisch!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:23

Ah! Ik snap! Thanks voor de uitleg Lachen
Ben blij dat je gelukkig bent Lachen
Altijd fijn om een gelukkig/blij iemand te zien, werkt aanstekelijk Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:25

Dit topic gaat inmiddels nergens meer over. Zojuist een vete uitvechten, mensen hebben vriendelijk verzocht om dat niet in dit topic te doen, daarna gaat het over honden, hartsvriendinnen, en wat is het volgende? Duidelijk is dat het niets meer met rijtechnisch commentaar te maken heeft, en daarom hier een slotje.