ik schaar 1% van de gebruikers van bokt voor het gemak even onder Niemand
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

omdat het waarschijnlijk niet relevant is 
Samsam schreef:Kritsch kijken kan een spiegel ook!
Kikwiko schreef:feit is aqua dat NIEMAND er hier een snars van snapt wat je allemaal verteld, wellicht als het vanuit een andere invalshoek uitgelegd wordt dat er dan wel wat lichies gaan branden, en daar wordt niemand slechter van denk ik zo
vorig jaar al Friemel
friemel schreef:Als je de waarneming niet hebt om Aqua te kunnen volgen, dan zal jullie contact zowel voor Aqua als voor jezelf alleen maar uitlopen op een teleurstelling.
KiWiKo schreef:IKk snap het heel goed, ik ben er geweestvorig jaar al Friemel
![]()
![]()
Samsam schreef:friemel schreef:Als je de waarneming niet hebt om Aqua te kunnen volgen, dan zal jullie contact zowel voor Aqua als voor jezelf alleen maar uitlopen op een teleurstelling.
denk dat je alleen kunt waarnemen als je het ook daadwerkelijk kun zien, en aangezien er geen foto of videomateriaal is, lijkt me het wel interessant om te gaan kijken.

Urielle schreef:Friemel dat vind ik je er gemakkelijk vanaf maken. Als mijn lesklanten niet begrijpen wat ik over wil brengen zal ik als instructeur een andere manier moeten vinden om het over te brengen - simpeler of beeldspraak of anders, maakt niet uit.
En aangezien Aqua in haar lessen het goed uit kan leggen begrijp ik niet goed waarom hier op internet niet. Je hebt zelfs nog langer de tijd om er over na te denken!
friemel schreef:[
"Wel interessant" vind ik wat mat in relatie tot wat Aqua misschien wel, misschien ook niet aan jou en je paard kan toevoegen.
[/quote]
KiWiKo schreef:als een lesklant niet begrijpt wat ik bedoel dan stap ik zelf op en deo het voor![]()
![]()
OF ik laat videomateriaal zien of ander beeldmateriaal
KiWiKo schreef:als een lesklant niet begrijpt wat ik bedoel dan stap ik zelf op en deo het voor![]()
![]()
OF ik laat videomateriaal zien of ander beeldmateriaal