Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. IcePrincess schreef:Van die overduidelijk neptopics vol opzettelijke fouten en dan wel moeilijkere woorden of zinsopbouw goed typen vind ik echt heel erg irritant. Kan me niet voorstellen wat nu de lol ervan is om zo'n topic te openen en dan zogenaamd serieus mee te praten als TS, laat het dan bij 1 bericht blijven welke niet zo duidelijk nep is en waardoor mensen gaan twijfelen of het echt of niet is en elkaar gaan afmaken. Dat is veel grappiger imo.
IcePrincess schreef:Van die overduidelijk neptopics vol opzettelijke fouten en dan wel moeilijkere woorden of zinsopbouw goed typen vind ik echt heel erg irritant. Kan me niet voorstellen wat nu de lol ervan is om zo'n topic te openen en dan zogenaamd serieus mee te praten als TS, laat het dan bij 1 bericht blijven welke niet zo duidelijk nep is en waardoor mensen gaan twijfelen of het echt of niet is en elkaar gaan afmaken. Dat is veel grappiger imo.