even offtopic: waarom is iedereen hier zo naar tegen elkaar, iedereen die iets verkeerd doet krijgt inderdaad de wind van voren! Op elke pagina is er wel iets naars te vinden, houd gewoon je mond als je het niets vind, of tem inderdaad.
haha dank je!.. Ze was die dag er vervelend.. en bokt normaal gesproken amper.. maar stijgert dus vaker.. dus ik had een stijger verwacht daarom zit ik ook wel zo raar... en idd die staart vind ik ook erg vet
verography ik hoop het niet!! je krijgt er zowiezo spierpijn van haha *nouja.. ik moet eerlijk zeggen.. ik wou vorige week op joy klimmen en toen liet me zusje me zo erg lachen dat ik er amper op kwam.. toen hing ik met me buik over het zadel en Joy ging vast stappe dus ik denk gooi ff me been er over heen (uit eindelijk letterlijk en figuurlijk hehe).. maaree dat ging iets te hard en donderde ik er zo aan de andere kant weer van af... nouwja dat was dus echt lachen gieren brullen gewoon een domme actie van mij.. *Schaam* HOEZO over het paard getilt
@DaisyH: heb ik ook een keer gehad. O, nee twee keer zelfs. Een keer wilde ik met zadel opstappen ging de pony draven en kwam ik er niet meer op. Alleen een foto van dat ik net zit en iedereen lacht En een keer zonder zadel. Ik vroeg nog een klein zetje. Geeft een vriendin me toch een duw. Ga daar lag ik aan de andere kant eraf.