Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Linzzzzz; hijs 11, hij kan prima dressuur lopen als ik hem dat vraag maar enkel geen proefjes omdat ik hem daar idd niet genoeg kan bezig houden
lailapri: waarom zou je een paard dat mank staat in godsnaam laten dekken?
en over deze pony, ik hou wijs mijn mond aangezien ik niet de behoefte had om 24 pagina's helemaal door te gaan lezen
gewoon een heel fijn dier maar met gebruiksaanwijzingen 

Roos_s schreef:zo al 24 blz vol, ga niet elles doorlezen, maar vin die twee foto´s met dat steigeren niet voor de lol... Dat dier mist een ding, dat is discipline. Verder leuke pony, maar laat m niet zomaar steigeren..
. Roos_s schreef:zo al 24 blz vol, ga niet elles doorlezen, maar vin die twee foto´s met dat steigeren niet voor de lol... Dat dier mist een ding, dat is discipline. Verder leuke pony, maar laat m niet zomaar steigeren..
Roos_s schreef:zo al 24 blz vol, ga niet elles doorlezen, maar vin die twee foto´s met dat steigeren niet voor de lol... Dat dier mist een ding, dat is discipline. Verder leuke pony, maar laat m niet zomaar steigeren..
Als ik na tien jaar voglens jou niet goed om ga met deze pony mag je het me komen tonen op een dagje tijd hoe het dan wel moet
Als het zijn vruchten ook echt af werpt, beloof ik plechtig dat ik jouw methode zal volgen
heb je ook filmpjes bekeken of vorm je je mening op basis van twee donkere foto's?
pharagirlke schreef:ellepel: normaal ga ik het bos in met hem, daar is hij echt dood en dood braafZoals ik al zei: hij kan ook normaal lopen maar hij speelt gewoon liever. Meestal speel ik gewoon op de grond wat met hem.
idsie schreef:pharagirlke schreef:ellepel: normaal ga ik het bos in met hem, daar is hij echt dood en dood braafZoals ik al zei: hij kan ook normaal lopen maar hij speelt gewoon liever. Meestal speel ik gewoon op de grond wat met hem.
denk je hierbij wel om dat als er bevoorbeeld een klein kind bij staat en een of andere speelse beweging maakt.. dat je paard dan niet met dat kind wil spelen en het perongeluk vertrappeld?
verder is het een mooi paard hoor!
tamaartjeee schreef:pharagirlke schreef:Roosje: paarden niet. Pharaon welIk ken deze pony echt door en door,zoals Annemeik zegt: hij heeft gewoon schijt aan de wereld, en geef hem eens ongelijk? Hij zit lekker in zijn vel en het ene paard toont dat door te werken, het andere gaat jollige sprongen maken. Pharaon doet lekker jollig. Als dat zijn ''ding'' is?
hahagoede opmerking!
niet geheel gekeken trouwens, na halve minuut was voor mij duidelijk dat pony doet waar die zin in heeft.... Roos_s schreef:nou heb trouwens niet echt een ander beeld gekregen naar die filmpjesniet geheel gekeken trouwens, na halve minuut was voor mij duidelijk dat pony doet waar die zin in heeft....