Jolliegirl schreef:muiske07 schreef:hij was vroeger van bart,
hij is al meer dan 8maand van mij en sindsdien een grote ommekeer in zijn leven gemaakt.
na al die jaren met stang, nu slechts met een neusriempje of neckrope.
omar heeft niet graag een ijzerwinkel in zijn kleine mondje.
Ohh en aggut wat heeft die bart het toen slecht gedaan!!(niet dus)
Sorry maar jou reactie, daar walg ik een beetje van.
je moet blij zijn dat je dit paard weer HEBT!
Als je met een stang kunt omgaan maakt het geen rete uit, en dat kon bart best!
Zie dat je vriend ook met een stang rijdt, heb je daar niets op tegen? vind dat paard het wel fijn een hele ijzerwinkel in zijn mondje??
En vind jou niet echt vriendelijk tegen bart , een tekst uit je profiel :
hij is dan verkocht geweest naar een manege die hem weer verkocht aan iemand die hem een jaar heeft gehouden en dan kreeg ik hem cadeau van die mens.
Hoe oud is Omar en loopt hij nog shows?
Sorry , kon het niet laten om hier even op te reageren , ook al is het afgesloten , blijkbaar ben ik weer te laat maar bon. Dit moet er eventjes uit :
Teneerste emma is héél blij met omar, kun je van mij aannemen

en neem messchien van mij aan dat omartje daar ook héél blij is.
En emma zegt hiet toch niks over dat bart daar slecht mee rijdt ?
Ieder paard wil bitloos! of wil ieder paard nu stang ? De dag dat ik dit kan vragen en een antwoord krijg zal ik het je laten weten. Ook paarden verschillen van karakter dus niet ieder paard is gelijk , maar toch behandelen we ieder paard evenwaardig en als ze het nu niet graag hebben ofwel daar steken we toch een ijzerwinkel in. Emma verbied niemand om bitloos te rijden. Zelfs haar vriend (thomas , de tofste kérl
) rijdt met stang. Bart helemaal niet slecht gedaan. Bart heeft gewoon verder gedaan met wat hem aangeleerd werd
. en daar zit je nu eenmaal weer met die karakters , sommige volgen de opleiding (omdat ze dezelfste mening hebben) sommigen steken daar een stokje voor (omdat ze een andere mening hebben) Das 't leven , ik apprecieer het dat je daar op reageert , ik zou kunnen zeggen dat ik het onnozel vindt dat je hier op reageert , maar wij moeten neutraal zijn mensen. Doe waar je goesting en hebt! Wie is iemand om te zeggen tegen jou wat je moet doen? Dat ben ik niet dat is honza blaha niet lorenzo niet jij niet ,... niemand niet.Nu ga ik toch even onneutraal zijn: messchien eerst wat meer te weten komen over de situatie .. dan reageren ?
We zitten hier aanzen computer , je typt 't en tstaat erop hé

Greetz, je mag afwijken van topic maar niet te ver he. Haha.
(niet dus)
o jong.. en dan alleen voor het ''mooie'' gaan) 
)