Ik zie op de vorige pagina bijna tot geen blooper of leuke foto's staan, gewoon miscommunicatie, vind ik toch jammer, er is al meerdere keren aangegeven dat dat niet hier hoort!
Haha die bovenste van 24 is ook leuk.. een hertensprong !:P En die shetlander denkt ; ga der lekker zelf overheen en bij de laatste ; ooh hier ligt 5 euro onder de hindernis.. pak jij die even
Hihihi wat komen er toch weer leuke foto's bij! K kan het soms nog niet snappen dat iemand is blijven zitten.. Ga vooral door met foto's plaatsen! echt een leuke Topic!
hihi ja sorry maar t was gewoon zoo grappig....ik kon me lach niet inhouden:d:p.....en sorry dat t filmpje scheef is maar weet niet hoe ik hem moet draaien
Warning Deze foto ziet heel erg onvriendelijk uit... Uitleg hieronder! In werkelijkheid sprong het paard over een onzichtbare hindernis na een bokpartij, vandaar dat ik nog stond in de beugels en ik heb hooguit 1 seconde getrokken
paard: HA IK GA BOKKEN ik: mooi niet Paard: TOCH WEL *bok ik: hoho paard: *gaat er vandoor ik: ten eerste, *rem en ten tweede, wij blijven met vier benen op de grond. paard: ohja? ik: ja! paard: *bok. puh. ik: *gaat staan paard: en als ik nu ga remmen en dan ga steigeren?