Roken op je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Roken op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:43

Die beker koffie wil ik zien Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:46

Ik zal serieus proberen een foto te maken na de vakantie Ja

Ik beloof geen perfect verzamelde galop dan, maar het moet kunnen Ja omdat je die hand helemaal onafhankelijk kunt gebruiken en dus het evenwicht wel blijft. Hooguit vliegt er door de snelheid iets uit, dus ik zal het met water doen voor de test. Hete koffie is vast niet fijn voor Lan als het mislukt Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:47

Gaaf, ik ben benieuwd Haha!
Die boodschappen tas en die sigaret lukken me wel, maar een beker koffie gaat niet lukken denk ik *LOL*

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:49

Gelukkig even een blij stukje tekst in dit topic Knipoog Haha!
Maar volgens mij is de kunst om van stilstand naar galop te gaan en een zo vlak mogelijke galop te vragen, dus een halve verzameling zonder oprichting Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:49

xxxlottie schreef:
ik vind het DOM STOM en ASSOCIAAL! ik ben het HELEMAAL eens met sommige anderen. het paard schrikt, jij laat je sigaret vallen in een hoopje bladeren, BRAND! of je paard gaat ervandoor, jij hebt 1 hand aan de teugel en kukelt eraf!
xXx

Mijn paard schrikt niet zo snel en àls ze schrikt, doet ze geen dingen waardoor ik mijn sigaret niet zou kunnen blijven vasthouden.
En mijn paard gaat er al helemaal niet vandoor.

En ja, teugels in één hand. Erg hè. Clown En toch ben ik nog nooit van haar af gekukelt (ik gebruik mijn teugels dan ook niet als houvast, lijkt me ook niet de bedoeling).
Zo rijden wij over het algemeen tijdens buitenritten; heerlijk relaxed, lange teugels, tussen flinke draffen en galoppen lekker stappend banjeren, een sigaretje en wat drinken en natuurlijk ook wat lekkers voor mijn paard.
Oh wat dom stom en asociaal allemaal. Nors opkijken

Trouwens, als je paard zo snel schrikt en vanuit een schrikreactie idioot gaan doen, er vandoor gaat en jij als ruiter er zo snel afkukelt, dan hoor je niet buiten te rijden met je paard. Maar goed, da's een andere discussie. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-08 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:51

Oh oh Joviban ook al zo onverantwoord?
kun jij ook galop met een beker vloeistof? Heb je het al geprobeerd? Dát kan een gezellig topic worden Ja Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:51

Anya schreef:
Gelukkig even een blij stukje tekst in dit topic Knipoog Haha!
Maar volgens mij is de kunst om van stilstand naar galop te gaan en een zo vlak mogelijke galop te vragen, dus een halve verzameling zonder oprichting Ja

Water is zo doorzichtig; doe dan de test met cola Haha!
Doe ik een fotosessie met een zak chips in galop. Clown

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:52

Overigens gaat mijn paard er ook niet vandoor als ze schrikt.
Ik heb een zakker, geen renner Knipoog

Oke cola Ja in een plastic bekertje voor de veiligheid Haha! Haha! (anders krijgen we dat weer). Haha!
Die sjips oke, maar wel eten dan Ja Haha! Vork

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:53

Het topic dwarrelt inmiddels allerlei kanten op.

Ik denk dat ik hier maar een slotje zet.