jou ponyke mag dollen op kommando,
ik noem dat tzelfde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ReJo schreef:Waarom noem je 't dan niet vrijheidsdressuur, die stijgeren toch ok op kommando (of hoe je dat ook schrijft)
ik noem dat tzelfde

pharagirlke schreef:ReJo schreef:Waarom noem je 't dan niet vrijheidsdressuur, die stijgeren toch ok op kommando (of hoe je dat ook schrijft)
ik noem dat tzelfde
vrijheidsdressuur word dacht ik ook op haw gezet?
enneh, hij kan tenminste nog dollen, vraag me af hoeveel paarden dat al vergeten zijn hoe dat moet.
wist je dat die van mij het ook weet
Piaffe_Girl schreef:soms mag een pony ook wel dollen doe ook ik wel met rijden laat ik haar even uit rennen maar , het lijkt echt op dat deze pony er op uit is jouw er van af te gooien
ik snap ook wel dat je het beste voor hem wil
maar ik zou iets strenger zijn
niet kwaad bedoeld hoor,
Simeun schreef:ik vind het een geweldig topic volg het al een paar dagen en lach me dood om sommige reacties de een weet het nog beter dan de ander de dierenartsen kunnen beter stoppen half bokt kan zo aan de slag![]()
ik zie het probleem niet zo paard gelukkig, jij gelukkig wat kan een mens nog meer wensen
(nog wat meer van deze topics, je hebt nu toch zeker wel een bokt record op je naam
)

Ik ging er van uit dat jij iemand bent die denkt voor ze wat doet)
was misschien beetje slecht gezind oid dat dat er doorheen schemert, excuus!
C_hantal schreef:Vind je dat grappig...
Je pony doet dat niet voor niks hoor.
Ik zou ook niet zo snel zonder cap op een pony stappen waarvan je weet dat die kan steigeren...