Heb hier geen woorden voor.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wildgirl schreef:geen vrijgezel meer dus?![]()
Voltigeur schreef:Wildgirl schreef:geen vrijgezel meer dus?![]()
Hmmm, toch wel...
Niemand wil mij...
Voltigeur schreef:Wildgirl schreef:geen vrijgezel meer dus?![]()
Hmmm, toch wel...
Niemand wil mij...
Myukii schreef:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Myukii schreef:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Voltigeur schreef:Myukii schreef:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Zie nu eens: zomaar knappe meisjes in de aanbieding...
Euh... is er een proefperiode?
Voltigeur schreef:Myukii schreef:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Zie nu eens: zomaar knappe meisjes in de aanbieding...
Euh... is er een proefperiode?
Myukii schreef:Nee, proefperiode doe ik niet aan, 't is graag of niet.![]()
Ik vrees alleen dat dit topic binnekort naar de huiskamer gebonjourd wordt, als we zo offtopic blijven gaan hier, haha!
Myukii schreef:Voltigeur schreef:
Nee, proefperiode doe ik niet aan, 't is graag of niet.![]()
Ik vrees alleen dat dit topic binnekort naar de huiskamer gebonjourd wordt, als we zo offtopic blijven gaan hier, haha!
Voltigeur schreef:Die proefperiode was ook maar als grap bedoeld, hé!
En waar kan men dan wel gewoon banketstaaf over wat men wil?
Citaat:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Wildgirl schreef:Citaat:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
IK WAS EERST MYUKII![]()
![]()
Voltigeur schreef:Ja, eerst wil er mij niemand en straks gaan ze nog vechten voor mij...
Wildgirl schreef:[quote="VoltigeurAch, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
Wildgirl schreef:Citaat:Ach, omdat ik het zó sneu voor je vind, bied ik me vrijwillig aan
IK WAS EERST MYUKII![]()
![]()
Citaat:IK WAS EERST MYUKII![]()
![]()