muiske07 schreef:Jolliegirl schreef:mooi hoor
Dit is omar van voltigeur toch?of is dat al gevraagd
![]()
omar is mijn paard en niet van voltigeur
Oh dat dacht ik aan zijn topics te zien..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
muiske07 schreef:Jolliegirl schreef:mooi hoor
![]()
Jolliegirl schreef:mooi hoor
![]()
[/quote] LovesHerPony schreef:Jolliegirl schreef:mooi hoor
![]()
LovesHerPony schreef:Jolliegirl schreef:mooi hoor
![]()
?? na alles wat hij meegemaakt heeft?zebra_zorro schreef:Dat ziet er allemaal erg stoer uit, daar moet je wel lef voor hebben zeg! Een beetje gezond lef en de nodige souplesse (maar die heb je ook wel zie ik) helpt ook al veel in het voorkomen van blessures: je verkrampt niet bij een val en vangt jezelf daardoor beter op...
Maaaarrrr, ik keek zojuist even in je profiel en zag dat je jouw hond wel heel hoge sprongen laat maken, en dat op een ondergrond van beton! Honden hebben gevoelige gewrichten (en zeker retriever-rassen) en het opvangen van zo'n landing kan gewrichten beschadigen. Het is even wat off-topic maar het lijkt mij het vermelden waard aangezien ik aanneem dat je nog veel langer van een gezonde hond wil genieten!
Succes verder.
ook als ik op beton heb gesprongen loop ik nog even met hem en kijk of hij zeker nie zou maken , zijn voetjes worden afgespoeld met lauw water voor zen pezen en dan krijgt hij een massage aan zen schouders, dat zijn de enige gewrichten die hij zou kunnen bezeren bij die sprongen springen. Hij kan trouwens nog hoger dan dat , en weet heus wel wat hij doet , mij hondje niet dom.trouwens hij loopt hier vrij rond , geen omheining
. kdenk dat hij niet kan klagen , ook doe ik soms bandages aan. Gelieve niet over mijn hondje te zagen en wat meer on toppic te blijven. Het is mijn hondje en ik doe ermee wat ik wil , en tis een koppige hond kun je vragen aan aal mijn vriendinnen , ik ken ook heus wat van dieren en weet zeker goed genoeg wat gevaarlijk is ,
Alleen.. pas op voor je blonde koppie.. en bescherm je hoofd!
Ik wou dat durfde! En je hebt een paar prachtige paarden! Alleen zou ik voor je eigen veiligheid een cap op doen. Destiny22 schreef:Wat gaaf zeg allemaal!! wou dat ik het kon!
wat hebben jullie eraan gedaan om El-Kalife zo relax te krijgen heb in je profiel gekeken?? na alles wat hij meegemaakt heeft?
Dat vind ik echt super knap!
piezze schreef:gaan we weer, capperdecapperdecap haha, iedereen die de neiging heeft over caps te beginne, graag hele topic doorlezen aub
. Maar daar gaat dit topik denk ik niet over. Als de TS met hard en ziel geen cap op haar hoofd wil... dan vind ik niet dat er na 23 blz nog moet gezegt worden: zou je geen cap aandoen? Dat vind ik wat overbodig. En daarom is het dus belangrijk om heel het topic door te nemen.
lindake schreef:@ _Tamara: het is idd niet fijn. Maar daar gaat dit topik denk ik niet over. Als de TS met hard en ziel geen cap op haar hoofd wil... dan vind ik niet dat er na 23 blz nog moet gezegt worden: zou je geen cap aandoen? Dat vind ik wat overbodig. En daarom is het dus belangrijk om heel het topic door te nemen.
@ flortje en muiske: ik geniet nog steeds van jullie filmkes en foto's!

dan draag je je cap wel, als dat dan nog kan.muiske07 schreef:hij was vroeger van bart,
hij is al meer dan 8maand van mij en sindsdien een grote ommekeer in zijn leven gemaakt.
na al die jaren met stang, nu slechts met een neusriempje of neckrope.
omar heeft niet graag een ijzerwinkel in zijn kleine mondje.
(niet dus)Jolliegirl schreef:muiske07 schreef:hij was vroeger van bart,
hij is al meer dan 8maand van mij en sindsdien een grote ommekeer in zijn leven gemaakt.
na al die jaren met stang, nu slechts met een neusriempje of neckrope.
omar heeft niet graag een ijzerwinkel in zijn kleine mondje.
Ohh en aggut wat heeft die bart het toen slecht gedaan!!(niet dus)
Sorry maar jou reactie, daar walg ik een beetje van.
je moet blij zijn dat je dit paard weer HEBT!
Als je met een stang kunt omgaan maakt het geen rete uit, en dat kon bart best!
Zie dat je vriend ook met een stang rijdt, heb je daar niets op tegen? vind dat paard het wel fijn een hele ijzerwinkel in zijn mondje??
En vind jou niet echt vriendelijk tegen bart , een tekst uit je profiel :
hij is dan verkocht geweest naar een manege die hem weer verkocht aan iemand die hem een jaar heeft gehouden en dan kreeg ik hem cadeau van die mens.
Hoe oud is Omar en loopt hij nog shows?
Jolliegirl schreef:en dit stuur je me ook per PB met nog een aantal regels eronder, waarom PB je me dan , als je het hier ook al zegt.
Tevens heb je een pb terug, en wil ik het hierbij laten
FIjne avond
muiske07 schreef:Jolliegirl schreef:en dit stuur je me ook per PB met nog een aantal regels eronder, waarom PB je me dan , als je het hier ook al zegt.
Tevens heb je een pb terug, en wil ik het hierbij laten
FIjne avond
omdat ik ondervonden heb dat de mensen rapper per pb terugsturen dan als je in een topic een reactie geeft,
die pb kwam later dan deze reactie, kon er hier nog niet opkomen daarmee