Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Belker schreef:Sisco4life schreef:Een paard loopt niet van nature van zijn kin op zijn borst. quote]
Zijn moeder deed wel toen die werd ingeredenEn die werd gewoon zonder bijzet of wat dan ook gelongeerd maar kroop standaard laag diep rond weg en ging dan heel hard lopen...... en dan zat ik er niet op
VeryWell schreef:en dit noemen ze dan paardrijden???
MissJ schreef:VeryWell schreef:en dit noemen ze dan paardrijden???
En dit is een constructieve, onderbouwde bijdrage aan de discussie?
VeryWell schreef:Nee, maar ik mag het wel noemen. Alles wat ik vind is al genoemd, dus herhaling lijkt me oo k niet zinvol.
MissJ schreef:VeryWell schreef:Nee, maar ik mag het wel noemen. Alles wat ik vind is al genoemd, dus herhaling lijkt me oo k niet zinvol.
Een dusdanige oneliner lijkt mij persoonlijk ook niet zinvol.
SuperPepeijn schreef:Vind je? Ik denk dat een paard met rijtechnische en/of gedragsproblemen dat voor 90% van de gevallen aan de eigenaar te danken heeft. En dat blijkt dus ook wel toch uit dit topic omdat de ruiter, hoe vervelend dat ook is, lichamelijk niet in staat is dat te bieden wat het paard nodig heeft. En dat gaat van kwaad tot erger, totdat dit kennelijk nodig is. Als ruiter moet je dat wel kunnen bieden en anders op zoek gaan naar één dat wel geschikt is voor je, voor jouw geluk en dat van het paard.
VeryWell schreef:Ik schrik hier van en vermeld het!!! PUNT
MissJ schreef:VeryWell schreef:Ik schrik hier van en vermeld het!!! PUNT
Spetter007 schreef:Wow, loopt inderdaad wel erg diep, en ziet er een beetje gedwongen uit !
Ook vind ik dat het er niet uitziet alsof het van achteren komt, en het meer zo is van; Als ze hoofd maar rond is , zal het wel goed zijn..
Pauline schreef:Maar er staat duidelijk dat dit het BEGIN is van een trainingsperiode, waarom dan toch steeds vermeld dat het zielig is en dat dit het eindpunt is van hoe ze haar paard gereden wil hebben?
Ik vind het er ook niet fijn uitzien maar benvooral benieuwd naar het resultaat over een paar dagen. Hoe zouden jullie het anders gedaan hebben als een dier zich vastzet tussen zijn knieen en gaat rennen en blijft rennen? Want daar zegt niemand wat over.