Aqua8horse schreef:pol013 schreef:Maar aan wie ligt dat dan dat die discussie in jouw ogen zo eindeloos is? Jullie begrijpen het toch niet en blijven beweren
zonder aanwijzingen en ervaringen terwijl je ook nog eens de theorie niet kent dat het niet kan
?
Kan je dan niet begrijpen als jij iets zou beweren waar je de bewijzen en de theorie van kent, dat daar een aantal mensen zijn die eigenlijk weinig begrijpen van wat jij bedoeld, je proberen met de grond gelijk te maken? Proberen, want het lukt mensen zonder enig bewijs en geen enkel begrijp van de theorie natuurlijk niet.
Dat is het hele probleem , en dat is waarom alle discussie met jou zo eindeloos zijn!
Jij beweert een geweldige techniek te hebben ontwikkeld, paardvriendelijk en die zou er voor zorgen dat je beter gaat rijden dan Anky. Natuurlijk ben ik dan geinteresseerd, natuurlijk wil ik dit dan graag leren, natuurlijk wil ik dan graag weten wat dat dan inhoudt.
Maar jij geeft vervolgens geen enkele uitleg! Jij doet niets anders dan herhalen hoe geweldig jou techniek is en hoe verschrikkelijk de andere manieren van rijden. Jij weigert om met bewijzen te komen, en vervolgens vindt je het raar dat je wordt aangevallen.
Zolang jij niet bereid bent, of niet in staat bent, om uit te leggen wat jou methode is, zal niemand geloven dat dat mogelijk is. En zolang jij toch blijft beweren dat jij het allemaal weet en de rest ontwetend is krijg je dit soort eindeloze discussies.
En kom alsjeblieft niet aan met een "dat begrijp je toch niet" . Ik heb een bovengemiddeld IQ en heb me al verdiept in veel verschillende methodes van rijden. Nooit enige problemen mee gehad.
Mijn conclusie is dan ook dat jou geweldige methode enkel in je hoofd bestaat. En dat is natuurlijk prima als jij daar in wilt geloven, geen enkele moeite mee. Het is alleen onmogelijk om mee te discussieren.
Waarom ik dan toch weer reageer?? Geen idee, ongeloof op je reacties waarschijnlijk.