Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Almaz schreef:Tja en roken thuis of in de auto? Misschien als je alleen woont, maar zeker niet als je kinderen ook moeten leven in dezelfde ruimte.
Yorghos schreef:Ik rook ook, maar NOOIT op mijn paard. Ik ben niet zo wanhopig dat ik niet een uurtje zonder sigaret kan, gelukkig
Ik vind het gevaarlijk. Wat als je paard schrikt en je je sigaret laat vallen? Waar komt ie dan terecht? In de manen, onder het dekje?

Ik zie t al voor me hihi.....

Orange_peach schreef:Ik rook niet (meer). Heb nog nooit iemand op een paard zien roken en kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen, je zit OP je paard dus je bent aan het sporten ... al mijn aandacht gaat dan ook naar mijn paard.
Volgens mij is je paard ook niet echt gediend met een boterham als dat stukkie ijzer nog in zijn mond zit ... een peukkie dat voorbijvliegt denk ik nog minder.
x

Orange_peach schreef:Door dit topic vraag ik me eigenlijk af of 1 sigaret passief meeroken even schadelijk is voor een paard als voor een mens ... maar echt goed kan het toch niet zijn?
Hoe vaak gebeurd het dan eigenlijk dat de `op-het-paard-rokers` een sigaretje aansteken OP het paard?
x
xxxlottie schreef:ik vind het DOM STOM en ASSOCIAAL! ik ben het HELEMAAL eens met sommige anderen. het paard schrikt, jij laat je sigaret vallen in een hoopje bladeren, BRAND! of je paard gaat ervandoor, jij hebt 1 hand aan de teugel en kukelt eraf!
xXx
xxxlottie schreef:ik vind het DOM STOM en ASSOCIAAL! ik ben het HELEMAAL eens met sommige anderen. het paard schrikt, jij laat je sigaret vallen in een hoopje bladeren, BRAND! of je paard gaat ervandoor, jij hebt 1 hand aan de teugel en kukelt eraf!
xXx

dat wil wel helpen.