Wat betreft het uit balans raken, dat heb ik een volledig betuigd paard nog nooit zien doen, laat staan onbetuigd, waar hij volledig zelf zijn evenwicht kan zoeken...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ponyzotje schreef:_Skess ; een paard denkt ook hoor. Het is kwestie van op de juiste manier met hem mee te denken...
Wat betreft het uit balans raken, dat heb ik een volledig betuigd paard nog nooit zien doen, laat staan onbetuigd, waar hij volledig zelf zijn evenwicht kan zoeken...

florrtje schreef:pansor schreef:stoer zeg, ziet er super uit
alleen ik zou als ik jou was een cap op doen
ik rij bijna twee jaar en heb nog nooit een cap gedragen of gekend.
ook op shows ist geen zicht vindek
Bellie2 schreef:ik vin dat ze dat zelf moet weten dus zeur daar dan gewoon niet over. Maar ik denk, mdat jyo ok voltige doe leer je de bewegingen kennen van de paarden en dan leer je toch alles anders. Want met voltige lessen draag je ook geen cap hoor! Dus waarom dan wel bij haar?
en nu evne mij mening:
ik vind het écht super gaaf die voltige fotos! Mijn vriendin deed erook aan, maar ze is ongelukkig gevallen(niet met voltige hoor:P) en nu mag ze nooit meer aan voltige doen geloof ik.
maar ik vind het echt zo'n gave sport alleen moet je wel het lef hebben;)
en springen ken je ook fantastishc zeg!;)
mijn mening was dit:D
doegg

kyrkelover schreef:is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken. Ik vind deze manier van rijden ook enig maar voor veel mensen kan zoiets niet want dat is gevaarlijk.
Echt geweldig al die fotos!
muiske07 schreef:kyrkelover schreef:is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken. Ik vind deze manier van rijden ook enig maar voor veel mensen kan zoiets niet want dat is gevaarlijk.
wel neen, mensen denken dat het gevaarlijk is,
het is ook gevaarlijk in die zin als het paard dit allemaal niet kent.
ik heb er met mijn arabische volbloed een jaar over gedaan om zo op straat te kunnen.
het is niet even hup neckrope om en de baan op hoor

haha
kyrkelover schreef:is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken.
) sumic schreef:perfect harmony; ik vindt het geweldig wat je kunt met deze paarden! het plezier straalt er van af. ben stiekem best wel een beetje jaloers, ik zou het nooit durven!

of is dat al gevraagd
M_ariskaa schreef:kyrkelover schreef:is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken.
Ben het helemaal met je eens![]()
K woon in Noord-Holland, eindje weg
Jolliegirl schreef:mooi hoor
Dit is omar van voltigeur toch?of is dat al gevraagd
![]()