NIEUW hier op bokt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ponyzotje

Re: NIEUW hier op bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:33

_Skess ; een paard denkt ook hoor. Het is kwestie van op de juiste manier met hem mee te denken...

Wat betreft het uit balans raken, dat heb ik een volledig betuigd paard nog nooit zien doen, laat staan onbetuigd, waar hij volledig zelf zijn evenwicht kan zoeken... Lachen

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:35

ponyzotje schreef:
_Skess ; een paard denkt ook hoor. Het is kwestie van op de juiste manier met hem mee te denken...

Wat betreft het uit balans raken, dat heb ik een volledig betuigd paard nog nooit zien doen, laat staan onbetuigd, waar hij volledig zelf zijn evenwicht kan zoeken... Lachen

ik sluit me volledig bij jou aan Lachen
mooi gezegd trouwens.

Pony_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:55

stoer jo dat je dat allemaal kan doen

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 08:50

Petje af hoor, ziet er superstoer uit! En zo te horen word je ook prima begeleid. Lekker doorgaan hoe jullie bezig zijn zou ik zeggen.

@Skess: ik lees alleen maar negatieve opmerkingen van jou bij topics...bespeur ik enige jaloezie?

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 09:06

florrtje schreef:
pansor schreef:
stoer zeg, ziet er super uit

alleen ik zou als ik jou was een cap op doen Knipoog

ik rij bijna twee jaar en heb nog nooit een cap gedragen of gekend.
ook op shows ist geen zicht vindek Haha!

ik vin dat ze dat zelf moet weten dus zeur daar dan gewoon niet over. Maar ik denk, mdat jyo ok voltige doe leer je de bewegingen kennen van de paarden en dan leer je toch alles anders. Want met voltige lessen draag je ook geen cap hoor! Dus waarom dan wel bij haar?
en nu evne mij mening:
ik vind het écht super gaaf die voltige fotos! Mijn vriendin deed erook aan, maar ze is ongelukkig gevallen(niet met voltige hoor:P) en nu mag ze nooit meer aan voltige doen geloof ik.
maar ik vind het echt zo'n gave sport alleen moet je wel het lef hebben;)
en springen ken je ook fantastishc zeg!;)
mijn mening was dit:D
doegg

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 21:51

Bellie2 schreef:
ik vin dat ze dat zelf moet weten dus zeur daar dan gewoon niet over. Maar ik denk, mdat jyo ok voltige doe leer je de bewegingen kennen van de paarden en dan leer je toch alles anders. Want met voltige lessen draag je ook geen cap hoor! Dus waarom dan wel bij haar?
en nu evne mij mening:
ik vind het écht super gaaf die voltige fotos! Mijn vriendin deed erook aan, maar ze is ongelukkig gevallen(niet met voltige hoor:P) en nu mag ze nooit meer aan voltige doen geloof ik.
maar ik vind het echt zo'n gave sport alleen moet je wel het lef hebben;)
en springen ken je ook fantastishc zeg!;)
mijn mening was dit:D
doegg

Hoi hoi ,
hield al mijn hart vast dat het tijdens de voltige was gebeurt dat ongeluk. Want bij een voltige zit je namelijk heel goed beveiligd, al die riempjes enzo. Wel jammer dat ze nooit meer voltige kan doen =S Welja , was ik mijn nier kwijt geweest (door een val bij het gewoon rijden -> paard maakte zich helemaal bol) dan zat ik nu ook niet meer op een paard hoor.
Oh mijn springen. Ik durf er soms niet naartoe te kijken die filmpjes of foto's, bij springen voel ik me een echte amateur. Nja tis op de fototjes nog maar de vijfde keer dat ik sprong.
En madame Emma zet mij boef baf boven op paardje zonder zadel neckrope en springen maar (bij de eerste keer) was fantastisch Lol. !
Begin echt al te verlangen naar kerstvakantie!
Kan haast niet meer wachten !

Groetjes . (dan volgen ook de nieuwe foto's)

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:55

eu flor, jij wou zonder zadel leren springen Haha!
ik vroeg aan je of er een zadel op moest en jij vond dit overbodig:p

en voor de verduidelijking van haar nier kwam niet door mijn paarden maar door een spaans paard waar ze rijdt bij iemand op prive stal.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:58

is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken. Ik vind deze manier van rijden ook enig maar voor veel mensen kan zoiets niet want dat is gevaarlijk.

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:05

kyrkelover schreef:
is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken. Ik vind deze manier van rijden ook enig maar voor veel mensen kan zoiets niet want dat is gevaarlijk.

wel neen, mensen denken dat het gevaarlijk is,
het is ook gevaarlijk in die zin als het paard dit allemaal niet kent.
ik heb er met mijn arabische volbloed een jaar over gedaan om zo op straat te kunnen.
het is niet even hup neckrope om en de baan op hoor Haha!

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:13

Ik vind het echt super gaaf wat je doet! Ook super goed kan je het voor je leeftijd!;)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:15

Wauuw wat gaaf! Haha! Echt geweldig al die fotos! Haha!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:16

Zohe! mag ik wat berichtjes lenen voor in mijn topic! Wow!

Wel heel knap hoor! Super gave foto's OK dan!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:18

muiske07 schreef:
kyrkelover schreef:

wel neen, mensen denken dat het gevaarlijk is,
het is ook gevaarlijk in die zin als het paard dit allemaal niet kent.
ik heb er met mijn arabische volbloed een jaar over gedaan om zo op straat te kunnen.
het is niet even hup neckrope om en de baan op hoor Haha!

jha tuurlijk maar ik bedoel dat veel mensen niet voor verandering in zijn.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:02

ECHT VET !!!!

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:11

perfect harmony; ik vindt het geweldig wat je kunt met deze paarden! het plezier straalt er van af. ben stiekem best wel een beetje jaloers, ik zou het nooit durven!

Gytske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:07

Wauww Super zeg!! Haha!
Zou het ook niet durven denk ik Tong uitsteken haha
Succes verder!! Haha!

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:43

kyrkelover schreef:
is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken.

Ben het helemaal met je eens Duivel
K woon in Noord-Holland, eindje weg Verdrietig

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:11

Ik vind het prachtig om te zien, ik wou dat ik wat meer van zulke dingen kon leren met mijn pony's (zitten helaas geen instructeurs hier in de buurt voor zover ik weet Boos! )

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:35

sumic schreef:
perfect harmony; ik vindt het geweldig wat je kunt met deze paarden! het plezier straalt er van af. ben stiekem best wel een beetje jaloers, ik zou het nooit durven!

Stiekem jaloers??? Ik vrees dat ik nu toe moet geven dat ik openbaar jaloers ben... Wat lijkt me het super om dit met mijn paardje te kunnen doen!!! Ontzettend knap TS wat jij met deze paarden kunt! Leuk dat je deze kans krijgt om zo met de paarden te werken onder goede begeleiding! Ik hoop dat jullie nog veel lol gaan beleven met zijn allen!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:44

ik volg nu al een paar keer je topicen en heb je profiel gezien! Vindt het echt knap wat jij doet! Echt waar met veel bewonderingen kijk ik naar je filmpjes. Ik kan haast niet wachten tot je volgende filmpje!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:54

Woow!!! idd, perfect harmony, ik krijg serieus kippevel zeg! zooo mooi! Ik heb het altijd gezegt, dit wil ik ook kunnen, ik vind dit zoveel mooier als dressuur.. maar ik weet niet hoe.. echt, ooit wil ik dit ook kunnen! echt heel gaaf wat je daar doet meisje! complimenten!
Laatst bijgewerkt door First_Unique op 26-11-07 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:54

mooi hoor Lachen
Dit is omar van voltigeur toch? Lachen of is dat al gevraagd Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:20

M_ariskaa schreef:
kyrkelover schreef:
is echt jammer dat je zo ver weg woont muiske anders had ik jou en florr eens kunnen opzoeken.

Ben het helemaal met je eens Duivel
K woon in Noord-Holland, eindje weg Verdrietig

het valt me op dat de meeste hier van nederland zijn of vergis ik me?

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:20

Jolliegirl schreef:
mooi hoor Lachen
Dit is omar van voltigeur toch? Lachen of is dat al gevraagd Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

omar is mijn paard en niet van voltigeur Knipoog

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:43

Het duurde even voor ik alle 22 (!!!) pagina's doorgelezen had, maar in èèn woord GEWELDIG! OK dan!
Wauw, wat een natuurtalent ben jij! Ja
Ik vind het fantastisch om je zo te zien spelen met de paarden van Muiske, er straalt zoveel plezier en vertrouwen vanaf. Zo zouden veel meer mensen moeten zijn, gewoon veel lol met je knol. Clown
Ik kan haast niet wachten tot mijn pony helemaal genezen is, zodat ik ook weer lekker kan rijden. Lijkt in de verste verte niet op jouw rijden (daar heb ik het lef niet meer voor), maar plezier met m'n pony's staat bij mij boven alles! Haha!
Ik hoop nog veel van dit soort topics van jou en Muiske te zien.... -gaat nog een keertje de foto's en filmpjes bekijken- Haha!