Red_Savage schreef:waaaaaah !!! WAT BEN IK DAAR AAN HET DOEN!?!?!?!?! wow schaam schaam !:P en jaimy! was dat niet die ene keer dat ze de slappe lach had en er gewoon keivaag afgleed??:)
Whaha zou weleens goed kunnen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Red_Savage schreef:waaaaaah !!! WAT BEN IK DAAR AAN HET DOEN!?!?!?!?! wow schaam schaam !:P en jaimy! was dat niet die ene keer dat ze de slappe lach had en er gewoon keivaag afgleed??:)

Blitzelover schreef:wéér leuke willy bloopers
Jullie blooperen nogal:P

Norvid schreef:Ik mis Summertje en Heike. waar zijn jullie bloopers??
en opeens : IEEEET (<---moet een piepend banden geluid voorstellen) stopte Willy een deed zijn hoofd omlaag om GRAS TE GAAN ETEN !!
en ik zat op zijn schoft, en was er bijna vanaf gevallen.

buster4ever schreef:hmmz vind de willy bloopers niet zo leuk meer....:S ga geen discussie hier aan maja check die pony ze oge geen wonder dat ie zo doet

xXxBanjeRxXx schreef:owjaah zo eentje had ik ook nog vandaag..
Ryd ik emt myn paardje alleen over t strand lekker gegaloppeerd door de zee en als die sh*t .. dus lekker ff stappen.. lekker vredig die wind in je haren door de golven stampen...
langs de zandkastelen..
waar je paard vervolgens IN gaat staan om te behoefte te doen...
na kostelyk gelachen te hebben weer gestapt en omgekeerd te gaan, rijden we weer lang onze mooi versierde zandkasteel.. staan dr 2 beteuterde gezichtjes naast ! en KIJKEN naar MYN paard![]()
![]()
Banjer power..

xXxBanjeRxXx schreef:tjaah ze is ook ZOO knap![]()
scheelde niet veel of ze ging er rustig weer in staan..

xXxBanjeRxXx schreef:gelukkig voor hun ja... anders hadde se rustig nog n paar drolletjes dr by kunne krygen...
als aandenken

was aan het uitmesten en dat mens had altijd wat te zeiken
super

khOuuvnnjOuu schreef:haaahahasuper

suusiejj schreef:buster4ever schreef:hmmz vind de willy bloopers niet zo leuk meer....:S ga geen discussie hier aan maja check die pony ze oge geen wonder dat ie zo doet
wou ik ook zegge, word beetje zat van dat grote gepraat terwijl als je het mij vraagt de pony dat gedoe of niet leuk vind of op commando kan steigeren ofzo.. maar ga verder ook geen discussie meer aan , ben een stiller kijker en lezer