riegje schreef:terpentijn schreef:@riegje, wat/wie bedoel je, bedoel je Van Silfhout?
Ja die bedoelde ik.
Alex of Diederik?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Resistance schreef:Ik rijd nu een tijdje een paardje (paardje - hij is niet zo groot) van ik geloof ongeveer 5/6. Momenteel oefen ik vooral veel overgangen met hem, staf-drap, stap-galop, en ook weer terug enzo, om het achterbeen goed te trainen. Ook ben ik op zoek naar ontspanning.
Kunnen jullie vanaf deze foto's beoordelen hoe jullie het beeld nu vinden ogen?
[ [url=m/oLRx6p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uxjQ49.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eWuBhu.jpg]Afbeelding[/url] ]
BigBen schreef:Je moet je paard veel meer rijden, Resistance. Denk ik dan toch. Okee, dit is maar een kort fragmentje, dus ik weet niet hoe de rest van de les is geweest, maar hier zit je gewoon maar wat mee te hobbelen. Je moet je paard écht vooruit rijden, dan komt dat hoofd ook wat hoger, krijgt je wat meer actie achteraan, en als het goed is ook wat meer aanleuning.
xChanelx schreef:Dankjewel! Maar is het dan toeval dat ik dit steeds vaker zie of zie ik dingen die er niet zijn?
Janneke2 schreef:Even een vraag over dat verzonken middenstuk.
...er is een paard bij mij op stal die qua 'bouw' vreselijk lenig is, maar hij heeft wel een verzonken middenstuk - het enige deel wat niet beweegt als de ruin loopt.
Ik heb hem nog niet onder het zadel gezien.
Maar het lijkt mij een risico factor mbt 'lopen in twee stukken'.
Weet iemand hier meer over...?