Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MISTRAL94 schreef:Ik snap ook niet waarom iedereen zich druk maakt? Het is niet verplicht en geloof ook nooit dat ze dit op hele korte termijn voor elkaar kunnen krijgen.
Overigens ging het toch om beperkte verplichting meende ik?
MISTRAL94 schreef:Benoem ik risico's? Nee, jij voelt je altijd enorm op je pik getrapt als een ander het niet met je eens is.
En ja ik ben en blijf van mening dat ik me goed kan vinden hierin, mochten ze dit door willen zetten
miss_jumpy schreef:Volgens mij kunnen ze de paardensport beter verbieden, weten ze tenminste zeker dat je helemaal niet meer van je paard af kan vallen

MISTRAL94 schreef:De beperkte verplichting is er toch al? Tijdens de cross is het toch verplicht? Dus een beetje verspilde moeite denk ik dan

Waratje schreef:miss_jumpy schreef:Volgens mij kunnen ze de paardensport beter verbieden, weten ze tenminste zeker dat je helemaal niet meer van je paard af kan vallen
Mja, en dan ook fietsen, autorijden, voetballen, hardlopen, bergbeklimmen, etc. verbieden, want ook daar kan van alles bij misgaan, niet alles met dodelijke afloop, maar wel met potentieel heel vervelende consequenties.

MISTRAL94 schreef:Vroeger is ook niet te vergelijken met nu daar zit natuurlijk ook een wereld van verschil in. En omdat er vroeger misschien niets gebeurde is dat geen garantie dat er nu ook niets gebeurd.

miss_jumpy schreef:MISTRAL94 schreef:Ik snap ook niet waarom iedereen zich druk maakt? Het is niet verplicht en geloof ook nooit dat ze dit op hele korte termijn voor elkaar kunnen krijgen.
Overigens ging het toch om beperkte verplichting meende ik?
we maken ons daar druk om omdat dat het onderwerp van dit topic is denk ik![]()
en een beperkte verplichting is ook een verplichting
MISTRAL94 schreef:Ik ben het maar gedeeltelijk met je eens, het is niet altijd de oorzaak van de ruiter. Neem de doorsnee automobilist die weten niet hoe ze om moeten gaan met ruiters/menners in het verkeer. Een paard kan nog zo mak zijn het is en blijft een dier die je niet voor de volle 100% kunt vertrouwen.