Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(das zijn manier van denken wel te verstaan) KiWiKo schreef:als je deze ponie op zo een moment gaat dwingen, komt het echt niet goed, dan gebeuren er echt ongelukken..... want hij geeft niet op en ik weet zeker dat hij door een muur heen gaat als dat op dat moment voor hem nodig is....
en iedereen die me hier een beetje kent, weet dat ik echt wel in kan komen als dat moet....... maar bij sommige paarden moet je inderdaad compromissen sluiten, en dit is er een van..... ga je deze "dwingen" ga je het ziekenhuis in
deze pony steigert en bokt heus niet uit zich zelf, en spelen vinden ze leuk.. als het spelen zou zijn zouden zijn oren heus niet plat in zijn nek liggen!
dit ziet er gewoon uit als protest, omdat jij iets van hem vraagt wat hij niet kan en of wil doen.. oftewel jij schopt en trekt tegelijk..
op de filmpjes is toch echt duidelijk te zien dat niet de pony hier de fout in gaat maar jij! ik vind dit echt zielig! en als ik jou was zou ik danmaar snel een andere veearts nemen! maar eigelijk is dit niet nodig want het probleem is zijn baasje!!

Chntl_Zrro schreef:of laat een DA naar hem kijken..
tottilover schreef:deze pony heeft echt geen psygisch probleem, ik denk eerder dat degene die hem berijd dat heeft!deze pony steigert en bokt heus niet uit zich zelf, en spelen vinden ze leuk.. als het spelen zou zijn zouden zijn oren heus niet plat in zijn nek liggen!
dit ziet er gewoon uit als protest, omdat jij iets van hem vraagt wat hij niet kan en of wil doen.. oftewel jij schopt en trekt tegelijk..
op de filmpjes is toch echt duidelijk te zien dat niet de pony hier de fout in gaat maar jij! ik vind dit echt zielig! en als ik jou was zou ik danmaar snel een andere veearts nemen! maar eigelijk is dit niet nodig want het probleem is zijn baasje!!
![]()
moet je dat nou voor heel bokt zeggen?
*kruipt in hoekje, trekt benen op en kijkt rond alsof de hele wereld tegen haar is*tottilover schreef:nou en joh
Chntl_Zrro schreef:Mooi ponytje,
maar als ik het filmpje bekijk lijkt het erop dat die pony jou van zijn rug wil hebben..
spelen kan maar ik vind het raar dat ie bezig blijft.
mijn pony geeft ook wel eens een bok of steiger.. maar die blijft niet bezig..
ook al is ie mishandeld, je moet wel grenzen blijven stellen..
hij krijgt zo wel zijn zin en word de baas over jou..
en ookal zeg jij zo makkelijk dat jij hem makkelijk kan corrigeren..
dan vraag ik me toch af : waarom doe je dat dan niet ..??
mijn tip, blijf toch maar de baas.. en laat merken dat dat niet mag, of laat een DA naar hem kijken..
mischien heeft hij wel last van zijn rug..
Nogmaals leuk ponytje maar vind het jammer dat hij met rijden zo doet.
Ik zal mijn mening maar niet geven.
Breitling schreef:dan had je ook niet hoeven reageren
Omdat ik niet de ''zoveelste'' wil zijn die commentaar geeft
pharagirlke schreef:X__Trees op welke reactie doel je dan precies? Ben, in tegenstelling tot sommige andere, nog nergens grof naar iemand in persoon geweest. Nog niemand veroordeeld op basis van profiel of andere dingen. Dus in hoeverre mijn reactie onrespectvol is?. En het feit dat je op basis van een filmpje en mijn reacties (die imo niets aan mijn rijden veranderen) je volledige mening veranderd die je waarschijnlijk over een hoop foto's hebt gevormt, zegt meer over jouw manier van denken dan over mijn manier van rijdenBovendien rijd ik mijn paarden niet anders omdat mijn vriend erbij is. Jep we waren lol aan het maken maar ik maak evenzeer lol met hem als mijn vriend er niet is.
Waarom zou ik het niet op bokt plaatsen? Ik ben trots op deze pony. Dat een stelletje kruidje roer me nietjes dit mishandeling vinden is mijn probleem helemaal nietdie moeten dan niet reageren of lekker hun mening zeggen. Maar niet mij verbieden zulke foto's te plaatsen

X__Trees schreef:En waarom zou je daar trots!!! op zijn? Ik zou me diep schamen... Ik zou denken: Gut, waaraan kan dat liggen?

Pagina 31.