Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voltigeur schreef:spokie79 schreef:Jaja, ben ik even weg. Gaat iedereen ervan profiteren dat TS mij wel gratis les wilde komen geven. Nou is het al vergeven aan een hoop vrouwen. TSSSSSS!!
Leg eens uit? ik heb toch geen beloftes gedaan aan andere vrouwen? of wel soms?
iepsel schreef:Niet??? Verdikkem, dat selectief lezen werpt ook geen vruchten af......
Voltigeur schreef:iepsel schreef:Niet??? Verdikkem, dat selectief lezen werpt ook geen vruchten af......
Ja, vrouwen kunnen selectief luisteren, en mannen lezen selectief, hé...
iepsel schreef:Nou ehm, das een discussie die voor jou nog wel eens iets minder uit kon gaan pakken daar je toch best wel in de minderheid bent hier
Ludora schreef:Leuk gebabbel hier![]()
![]()
Die eerste foto is echt bewoneringswaardig, als ik de goede kant op kijk zou ik nog in het zand belanden denk ik !!!
Erg leuke foto's !!
Voltigeur schreef:Ludora schreef:Leuk gebabbel hier![]()
![]()
Die eerste foto is echt bewoneringswaardig, als ik de goede kant op kijk zou ik nog in het zand belanden denk ik !!!
Erg leuke foto's !!
Ja, op een paar uitzonderingen na zijn het hier allemaal plezant mensen... En elk op zijn/haar manier in meer of mindere mate prettig gestoord...
BlazingBoots schreef:Jeetje, je hebt aardig wat fans geworven sinds de laatste keer dat ik keek!
You go...uhm...Guy!
BlazingBoots schreef:Das ook mijn motto!
Ik heb niet alles meegelezen maar, op dit moment rijd je helemaal geen paarden?
Of komen er wel weer nieuwe in de toekomst?
spokie79 schreef:Jaja, ben ik even weg. Gaat iedereen ervan profiteren dat TS mij wel gratis les wilde komen geven. Nou is het al vergeven aan een hoop vrouwen. TSSSSSS!!
spokie79 schreef:Echtgenotes gaan voor toch? Maar waarom ben je nog niet getrouwd. Vrouwen liggen aan je voeten.
spokie79 schreef:En ben ook wel erg benieuwd naar de foto´s van Horssie.
horssie schreef:spokie79 schreef:Echtgenotes gaan voor toch? Maar waarom ben je nog niet getrouwd. Vrouwen liggen aan je voeten.
alle dames die zich gisteren in de strijd gooiden krabbelde ineens allemaal terug, stond ik daar zielig te zijn met mijn camera
Voltigeur schreef:BlazingBoots schreef:Jeetje, je hebt aardig wat fans geworven sinds de laatste keer dat ik keek!
You go...uhm...Guy!
Goh, we proberen ons zo goed en zo slecht als 't gaat te amuseren... Da's voor mij 't belangrijkste, als dat nu met gelul of met serieuze gesprekken is doet er voor mij eigenlijk niet echt toe
iepsel schreef:Hey hey, ik, heb niet geworpen en al helemaal niet gekrabbeld jah!! En je mag je fotocamera op mij en mn horse uitproberen, moeten we het wel zo laten lijken als ik door de lucht vlieg of het zo hoort he!!
horssie schreef:iepsel schreef:Hey hey, ik, heb niet geworpen en al helemaal niet gekrabbeld jah!! En je mag je fotocamera op mij en mn horse uitproberen, moeten we het wel zo laten lijken als ik door de lucht vlieg of het zo hoort he!!
he he knap staaltje fotoshop, men neme een trampolinemaakt daar spastistische foto;s in de lucht en monteert dit later boven het baard
maare Alteveer? dat ken ik wel, das nie zo ver lol
iepsel schreef:Fout, fout, fout, das het verkeerde Alteveer, je bedoelt bij Hoogeveen, dan moet je toch echt nog een uurtje doorrijden
KsVrPy schreef:Mooie foto's en paarden.![]()
Gaaf, ik doe het je niet na. Zou 7 kleuren stront schijten.