Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

muiske07 schreef:kijk dan wel naar een kozakkenzadel ofzo he,
zorg ervoor dat beide stijgbeugels vasthangen (voor bepaalde figuren), dat je drie singels hebt aan je zadel (omdat het minste dat je tegen de grond hangt, trek je je zadel schuin bij 1 singel) en ook zorgen voor een goede pommeau voor af en op te springen en dergelijke figuren uit te voeren.
je hoeft hiervoor niet lening te zijn hoor, mijn vriend is niet bepaald lenig maar zijn voltige is super!
staan enkele foto's van hem in mijn profiel.
en als je er aan begint, neem dan eerst eens les![]()
voor die figuren zijn er ook technieken.
Rozanne schreef:Daar ben ik het niet mee eens, daar valt namelijk de balk vanaf, dat richt minder schade aan..
wendy01 schreef:echt gave foto's.
oké een cap is wel veiliger, maar daar wil ik verder niet over zeuren.
hoe heb je ze dat geleerd om te steigeren terwijl je er op staat.
groetjes
)
) . Pluizebolpum schreef:Nu vond ik je foto's en filmpjes al erg fijn om naar te kijken, maar de stukjes die jij en muiske schrijven over de paardjes en hoe jullie erover denken zijn ook een genot. Die paarden hebben maar geluk gehad! En jullie met elkaar...
Het is het mooiste wat er bestaat, vind ik tenminste, als je het vertrouwen van een paard kunt winnen. Elke keer weer, maar extra als het om paardjes met een verleden gaat. Als je die voor je hebt gekregen dan heb je echt een schat in handen...
Met Prairie heeft het mij wel een jaar geduurd, maar het was het zo waard. De liefde en vriendschap die je ervoor terug krijgt is onbetaalbaar. Dat vind ik het mooiste aan paarden, niet eens het rijden, maar gewoon, dat samen zijn, dat is me al genoeg. Rijden is een (fantastisch) extraatje...
Florrtje en Muiske, ik wens jullie nog heel veel plezier met de paardjes en alles wat jullie met ze doen (moah, denk dat dat wel goed zit) .
tessii1991 schreef:er zitten egt een paar super super gave foto's tussen (ze zijn allemaal erg mooi).
ben er helemaal sprakeloos van zeg, prachtig wou dat ik dat kon.
Dat komt de leesbaarheid nou niet echt ten goede en bovendien lijkt het me volkomen nutteloos... _Skess_ schreef:Maakt niet uit of je goed stuurt, een paard kan altijd een aparte wending maken tijdens een sprong, uit balans raken en noem maar op.
Vindt het gewoon onverantwoord.....