Maar als je een verprutst paard op stal krijgt, dan werk ik ook samen...alleen soms na ff duidelijk vertellen dat ik de grapjes die hij bij zijn eigenaar uithaalde nu niet meer grappig zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleurtje100 schreef:Fitzroy schreef:Ben ik heel erg als mij bij de eerste aanblik alleen de combinatie opviel die niet helemaal top is
Maar ik ben het met een aantal mensen eens dat Katja en Belker dit soort reacties hadden kunnen verwachten.
Het zou mijn keuze niet geweest zijn om dit op een forum als Bokt te plaatsen.
Precies, ze hadden er op zijn minst gewoon het verhaal en het waarom gelijk bij kunnen zetten. Geloof niet dat Katja en Belker nieuw zijn op bokt. Dit komt op mij een beetje over als provoceren.
Quellian schreef:Sommige mensen zijn 'kommuuniekaatief' misschien niet zo heel sterk en nee, aan oneliners heeft niemand iets. Maar waarom dan niet gewoon negeren i.p.v. overal op te gaan hakken? Leven en laten leven, tips eruit halen waar je eventueel interesse in hebt en voor de rest denken '....'.
Dit is -helaas- een consequentie van een HAW topic en vaak wordt er erg hard gehakt, ik vind het knap hoe Belker en Katja ermee omgaan, want ik had hoogstpersoonlijk vingertjes gehakt.
Maar goed, anderzijds zijn er ook mensen die hun opmerkingen wél onderbouwen, die mogen imo ook een normale reactie krijgen i.p.v. alleen 'penny'.
Fitzroy schreef:Lobke, ik heb alles gelezen hoor, ik kende het verhaal erachter al voor het geplaatst werd en heb de foto's ook al ergens anders gezien.
Ik blijf alleen bij mening dat het niet zo handig was om het hier te plaatsen.
runningkawa schreef:Met je eens fitz
Ook zonder verhaal erbij is het op bokt vragen om problemen.
Maar aan de andere kant is het wel typisch bokt, geen watjes en het hek is van de dam...
Belker schreef:Een indrukje van Ebo die eindelijk eens aan het werk wordt gezet.
slimmerik schreef:Belker schreef:Een indrukje van Ebo die eindelijk eens aan het werk wordt gezet.
Met deze zin opent Belker dit topic.... paard wordt dus eigenlijk niet aan het werk gezet maar afgestraft... toch?
MissJ schreef:runningkawa schreef:Met je eens fitz
Ook zonder verhaal erbij is het op bokt vragen om problemen.
Maar aan de andere kant is het wel typisch bokt, geen watjes en het hek is van de dam...
En toch vraag ik me echt af waarom mensen niet gewoon eerlijk alles van hun training mogen laten zien, ook de mindere momenten. Het gaat nou eenmaal niet altijd van een leien dakje. Ik vind het echt jammer dat zoiets niet gedeeld en besproken kan worden.
Mickey schreef:Dit topic blijft gesloten.
Topics waarvan je vooraf kunt beredeneren dat het weer een rel kan worden door hetgeen wat afgebeeld is op de foto's, zijn niet de bedoeling.
Urielle schreef:Ik vind het in elk geval fijner om werkfoto's te zien met de duidelijke wetenschap dat dit rijtechnisch niet is waar je wilt zijn, dan foto's waar mensen denken briljant te rijden en waarvan je de tranen in de ogen springen
Urielle schreef:Ik vind het in elk geval fijner om werkfoto's te zien met de duidelijke wetenschap dat dit rijtechnisch niet is waar je wilt zijn, dan foto's waar mensen denken briljant te rijden en waarvan je de tranen in de ogen springen
Mariska_28 schreef:
MissJ schreef:Anoukie schreef:Bovendien, jeetje wat een doodzonde zeg, iemand pakt een pony eens wat harder aan.
Heus, mijn paarden hebben het echt wel eens slechter gehad met mij op hun rug hoor en daar hoef ik dan niet eens een harde hand voor te hebben.
Stukje zelfreflectie zou niet misstaan hoor mensen.
Geloof ook niet dat paarden onderling dominatie afstraffen met een aai.
MissJ schreef:Mariska_28 schreef:
Vind je die foto vergelijkbaar????
runningkawa schreef:Maar hier weet je gewoon dat de ruiter weet wat ze aan het doen is. En weet je ook dat ze altijd haar paarden weer op de rails krijgt