Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Steph_ schreef:Mijn instructrice wilde het wel, maar ik gaf aan dat ik het niet wilde. Ze reed namelijk op het paard van een vriendin en dat vond ik er nogal gemeen uitzien en dat vond ik niet passen bij mijn paard. Het is ook misgelopen met die instructrice, maar daardoor wil ik mijn nieuwe instructrice er liever ook niet op hebben.
Het nadeel is namelijk dat je moeilijk tegen je instructrice kunt zeggen dat ze het niet goed doet, vind ik dan!

sweetdreams_ schreef:_Steph_ schreef:Mijn instructrice wilde het wel, maar ik gaf aan dat ik het niet wilde. Ze reed namelijk op het paard van een vriendin en dat vond ik er nogal gemeen uitzien en dat vond ik niet passen bij mijn paard. Het is ook misgelopen met die instructrice, maar daardoor wil ik mijn nieuwe instructrice er liever ook niet op hebben.
Het nadeel is namelijk dat je moeilijk tegen je instructrice kunt zeggen dat ze het niet goed doet, vind ik dan!
Dus jy vind dat iemand slecht rijd
maar wel goed lesgeeft.
Mmm wat klopt hiet niet........