KiWiKo schreef:was het paard niet te houden of kon jij het paard niet houden?
Paard kreeg een waas voor ogen, ging in de bak aan de ren, vluchtgedrag, zo tegen de bakrand aan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dirkje25 schreef:KiWiKo schreef:nee door handig te zijn![]()
ik weet niet of ik handig genoeg had geweest, waarschijnlijk niet...... maar dan is het nog mijn fout
nou weet ik het zekers mans are from mars and woman are from venus. en jullie zijn veel handiger
misschien dat je het dan wel leest
MamboBeach schreef:Dirkje25 schreef:
Dus als er een f16 met een snelheid van 2000 km per uur over jouw hoofd vliegt en jouw paard schrikt daarvan dan is het jouw schuld dat er iets gebeurt. Schiet nou toch op man ( vrouw) dat kun je toch niet in alle ernst menen. Hoe had jij in hemelsnaam je paard of jezelf daar op voor kunnen bereiden.
Serieus, dit heb ik meegemaakt in de bak, dat paard was niet te houden, knalde tegen de bak aan en had haar been bezeerd.
Dit was dus mijn fout?
MamboBeach schreef:Gevolg daarvan was dat ik het paard niet kon houden.
Je bent zo voorspelbaar, want ik wist dat je zo zou reageren...
MIJN fout!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien siert het je om gewoon te zeggen........
suleilitha schreef:Paard tegen de bakrand was niet nodig geweest want een bijzonder handige ruiter had hem letterlijk dubbelgevouwen waardoor hij nooit tot de bakrand was gekomen. (neus tegen de punt van de laars getrokken, dan komen ze niet zo ver meer)
MamboBeach schreef:suleilitha schreef:Paard tegen de bakrand was niet nodig geweest want een bijzonder handige ruiter had hem letterlijk dubbelgevouwen waardoor hij nooit tot de bakrand was gekomen. (neus tegen de punt van de laars getrokken, dan komen ze niet zo ver meer)
Poch jij maar lekker, jij had van dit paard afgelegen, dat weet ik zeker!
suleilitha schreef:Ik ben ten eerste nooit tegen een bakrand gezeild, maar het kan iedereen overkomen, toch is het een ruiterfout.
Verder heb ik ettelijke paarden onder de kont gehad die vertrokken. Laatste keer was twee weken terug, door een overvliegende ballon die zo'n sis-geluid maakte. Godzijdank had ik hem binnen tien meter met een onereinstop weer onder controle.
KiWiKo schreef:als je het paard niet de schuld wil geven wel ja![]()
![]()
![]()
of vind jij dingen het paard zijn schuld????? kan hoor, alleen deel ik je mening dan niet
suleilitha schreef:Oh ik ben helemaal niet op mot uit, Mambobeach, ik vond het alleen wat te ver gaan hoe men hier persoonlijk wordt, nergens voor nodig. Verder kan ik best tegen kritiek, als die terecht is.
Maar goed daar ging het niet over, op deze manier gaan we off-topic.
Er is trouwens nóg een factor, we hebben ruiterfouten, we hebben dingen die niet berusten op ruiterfouten en we hebben ook nog een C, ongevallen. Oh, die valt overigens onder ongevallen.
suleilitha schreef:Paard tegen de bakrand was niet nodig geweest want een bijzonder handige ruiter had hem letterlijk dubbelgevouwen waardoor hij nooit tot de bakrand was gekomen. (neus tegen de punt van de laars getrokken, dan komen ze niet zo ver meer)