Ik denk dat je te lang zit,of meen ik dat maar.
Leuke combinatie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en leuk setje!
XxNimezxX schreef:leuk ponytje zeg !
mensen moeten wel onthuoden dat paarden veel sterken zijn als wij. jou pony kan zijn eigen gewicht dragen en meer.. dus jij ben alsnog een mug op zijn rug... en niet mooi voor het plaatje is onzin.. je hebt een paard/pony omdat je er van houd en niet voor het plaatje toch ?
Nog veel plezier van je pony
XxNimezxX schreef:jou pony kan zijn eigen gewicht dragen en meer..

Echt onwijs knap dat je tog door bent gegaan hoor !!! Je bent echt niet te groot of te zwaar voor je paardje :S Ik snap niet dat mensen er zo'n probleem van maken tegen mij is het ook al meerdere malen gezegt :S Ik heb zelf een vrij ranke fjord van 1,49 m en ben zelf 1,73 en 75 kilo :S
Toi Toi Toi DieL_Zor schreef:Je hebt een onwijs leuke en knappe pony. Je hebt hem lekker aan het lopen. Ga zo door!![]()
Klopt het trouwens dat jullie vorige maand in de Horsimo stonden? Of zit ik nu verkeerd?

lies schreef:Mooie pony!
Ik vind je ook beter zitten met je beugels een gaatje korter (op de laatste 2 foto's van pagina 2).
XxNimezxX schreef:leuk ponytje zeg !
mensen moeten wel onthuoden dat paarden veel sterken zijn als wij. jou pony kan zijn eigen gewicht dragen en meer.. dus jij ben alsnog een mug op zijn rug... en niet mooi voor het plaatje is onzin.. je hebt een paard/pony omdat je er van houd en niet voor het plaatje toch ?
Nog veel plezier van je pony