. Maar je opent een topic (of iemand anders) voor advies. Het advies van zowat elke poster komt op hetzelfde neer, zorg dat het paard achter actief wordt. Zolang ze op haar voorhand blijft donderen is ze dus achter of niet sterk genoeg, of wordt ze simpelweg niet actief gereden en dan kan je nog lang doorgaan maar zal ze zich voor niet loslaten. Dat is een heel simpele waarheid. Plus als je de foto's bekijkt hoef je haar niet eens te voelen, dan Zie je wat er gebeurt. Uiteraard mag je doen met je paard wat je wilt, knoop er touwtjes aan en haal uit boeken wat je denkt dat nuttig is, maar zodra je les krijgt van een goede instructrice zal dit het eerste zijn wat ze zal zeggen. Het is een lang paard, dus rijd ze bij elkaar, zet die motor achter aan en je gaat geen 100 maar 10.000% vooruit.
Edit: van wie het paard is maakt me niet uit, wie waarop reageert ook niet. Het gaat om een paard dat duidelijk op de voorhand loopt en niet bij elkaar gereden wordt. Mijn advies weet je nu, doe ermee wat je wilt.

haha 
nooit van gehoort.. lijkt me ook niet logisch