Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pollew0p schreef:Die van mij heeft er af en toe ook nog wel uns een handje van en ben er 1 keer bijna van afgevallen want als ik opstap en hij loopt wel en hij is 185 m hoog dus die heeft reuzeeee stappen! ahhah maar als ik dan nog niet boven ben galoppeert hij weg en bokt . Sinsdien staat mijn moeder of wie dan ook voor zijn hoofd. Diegene pakt dan gewoon de teugels linkerarm linkerteugel en andersom hetzelfde. Hoeft niet echt veel druk op alleen maar het feit dat er iemand voor zijn hoofd staat.. je kan het proberen.

poes schreef:pollew0p schreef:Die van mij heeft er af en toe ook nog wel uns een handje van en ben er 1 keer bijna van afgevallen want als ik opstap en hij loopt wel en hij is 185 m hoog dus die heeft reuzeeee stappen! ahhah maar als ik dan nog niet boven ben galoppeert hij weg en bokt . Sinsdien staat mijn moeder of wie dan ook voor zijn hoofd. Diegene pakt dan gewoon de teugels linkerarm linkerteugel en andersom hetzelfde. Hoeft niet echt veel druk op alleen maar het feit dat er iemand voor zijn hoofd staat.. je kan het proberen.
Heb dit trucje 1 keer gezien en vind het levensgevaarlijk. Wat als hij vooruit springt?

.
pollew0p schreef:nou ja alstie dat doet, dan zit er toch echt een steekje los in zijn bovenkamer! dan zou ik maar gewoon zeggen.. opvoeden ?!! maar je begint toch een topic om adviezen te krijgen waarom ga je dan zo fel tegen iemand anders in. Over internet komt altijd alles verkeerd over. zie het eerder positief in dan er meteen op aan te vallen. We willen je allemaal helpen...

(volledig goedbedoeld
)