Citaat:Ik vind dat we klaar zijn voor de wedstrijd 13 september !
meen je dat nou?
ik ga toch saai worden maar het geeft geen fijn beeld.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik vind dat we klaar zijn voor de wedstrijd 13 september !
Zilfstar schreef:Hee Toscan. Leuk om zo Twister ineens op Bokt te zien! (ik ben de verzorg"mama" van Sando (waarom "mama"? Omdat mijn zoon hem als verzorgpony heeft samen met mij).)
Je bent lekker met hem bezig joh en dat heeft Twist echt nodig. Het is een klein leuk ding en ja er moet echt wel een volleerd ruiter op. Het is echt geen kinderpony!
Lekker showen hoor! De eigenaresse (ons beiden bekend dus) heeft geen moeite met jouw lengte (want je gewicht is OK). Ha wij zouden eigenlijk een combi van ons moeten maken. Ik ben namelijk klein genoeg 1,60, maar te zwaar (gewicht zeg ik lekker niet) Dus jouw gewicht en mijn lengte! Dat zou ideaal zijn (voor de goede orde: ik rij dus NIET op Twister en ook NIET op de shet Sando. Ik loop wel naast, voor en achter Sando)
Het is gewoon jammer dat het hier meteen weer zo fel eraan toe gaat. Twister loopt prima met je. Eigenaar, jij en Twist hebben er geen problemen mee. En dat slijten van zijn rug etc. Dat zie ik toch eerder bij te zware mensen gebeuren. Je zit hem niet in de weg, hij blijft vrolijk etc. Lekker genieten hoor!

Bubsj schreef:Waar ik vooral mee inzit (om het even niet over het te groot zijn te hebben) vanwege je lengte pas je absoluut niet in dit zadel. Je ziet het ook op de foto's, je wordt echt achterin het zadel gedrukt. Een groter zadel is geen optie, want dat past niet op de pony. Je zegt dat je eigenlijk niet eens mag rijden en dat dat door je rug komt. Maar meisje zoals jij nu zo achterin je zadel gedrukt wordt krijg je toch alleen maar meer rugklachten?
pastel schreef:Citaat:Ik vind dat we klaar zijn voor de wedstrijd 13 september !
meen je dat nou?
ik ga toch saai worden maar het geeft geen fijn beeld.
x_Marr schreef:Zilfstar schreef:Weet effe topicnaam niet meer en moet hoognodig naar bed. Man moet morgen 5 uur de deur uit (ja op zondag!) Weet niet of je op Twister kan zoeken? Dat staat in de topicnaam in elk geval.
Deze?
fjord_brucht @ [HAW] Twister @ work.
Dat is namelijk iemand anders die er op rijdt...
wij schelen een paar cm ....
Kijk nou zelf eens goed naar de foto's, jij bent te groot en je zadel en pony zijn te klein. 1 en 1 is 2, ga er lekker naast lopen! Zilfstar schreef:He Toscan, Welke wedstrijd bedoel je op 13 sept? Op de Maarssense Paardendag? Ik ben van plan er ook heen te gaan. Nou ja, zonder Sando dan dus haha. Gewoon om rond te kijken.

carolovejebe schreef:Wat een prachtpony!!
Je houding is goed vind ik idd blijf nog iets meer zitten in galop,
ik vind je niet TE groot om gwn recreatief te rijden... maar voor wedstrijdjes vind ik je wel wat te groot
maar ga zo door
xx

toscan schreef:Mjay schreef:dat ie je er niet af gooit of niet duidelijk laat zien dat ie geen plezier heeft in zn werk wil niet zeggen dat je niet te groot bent, qua gewicht kan het nog wel maar als je zelf nu die fotos ziet dan zie je toch ook wel dat je te groot bent, wat zijn je plannen met deze pony? en hoe lang heb je hem nu?
Het is zo afentoe een wedstrijdje ( onderlinge word de eerste keer en veel zal het niet worden .. )
Het is mijn bijrijdpaardje .. En ik doe hem nu 1.5 maand maar ik ben op vakantie geweest een lange tijd ...
MAar als hij mij te groot zou vinden .. als ik inde weg zit er mee bedoel ik dus .. dan zou die wel een kik geve ..
misschien mag je wel met haar gaan mennen, das ook heel leuk
. Als je het niet goed kunt doen, dan doe je het gewoon niet. Of zoek je een lesgever die je hierbij kan helpen.
toscan schreef:Bubsj schreef:Waar ik vooral mee inzit (om het even niet over het te groot zijn te hebben) vanwege je lengte pas je absoluut niet in dit zadel. Je ziet het ook op de foto's, je wordt echt achterin het zadel gedrukt. Een groter zadel is geen optie, want dat past niet op de pony. Je zegt dat je eigenlijk niet eens mag rijden en dat dat door je rug komt. Maar meisje zoals jij nu zo achterin je zadel gedrukt wordt krijg je toch alleen maar meer rugklachten?
zadel is absoluut niet te klein of wat dan ook maar ik zit gewoon ver in het zadel ...![]()
daar moet ik aan werken ..
magda_90 schreef:Bokt heeft weer een zondebok te pakken. Komop mensen gaan jullie nu iedereen afzeiken die niet in jullie morele plaatje past? Erg sneu
Dus ik denk dat het om enkele cm gaat