Tommie (Fjord) @ work in setje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Re: Tommie (Fjord) @ work in setje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:53

Vippie schreef:
Ohnee nu krijg ik Mar op mn dak... mareeeh ben het wel met voorgaande commentaar van iedereen eens Haha!
Heerlijk om Tomboy weer eens te zien, mn andere langharige stuk.
Ik werk vanaf 1 oktober bij jullie om de hoek en wil je best helpen met les hoor, rij zelf engels én western dus kunnen we voor jou beste een leuke combi van maken. Ken Tom al 7 jaar ofzo en ken ook zn nukken en streken Haha!
Dus geef maar een gil als je interesse hebt.

Nou... Ik denk niet dat je mij op je dak krijgt, want echt fraai is anders he? Knipoog Heb ik ook al eerder vermeld, maar Tom werkt gewoon expres niet mee. Noes is Kim of ik niet en dat weet ie dondersgoed. Gaat ie hangen en strenge hand is logisch gevolg. Zonder ingrijpen vanaf de grond.
Je kan niet anders dan met me eens zijn dat foto 1 goed is. En foto 6 geloof ik (kan ff niet ver genoeg scrollen). Da's typisch Tom en Noes heeft best een zware dobber aan hem.
Beiden willen wel, da's dan weer een pluspunt!
Leuk dat je jezelf beschikbaar stelt, Viv! Cool

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:17

@ Valeria:
Nogmaals: TS plaatst foto's met uitleg over het hoe, wat en waarom en door bepaalde mensen schijnt daar overheen gelezen te worden. Door plaatsen van foto's stelt TS zichzelf al kwetsbaar op, wetend dat er verbeterpunten zijn. TS weet al veel verbeterpunten dankzij positief commentaar en daar werkt ze hard aan.
Jouw bijdrage is enkel negatief. Denk niet dat dát helpt...
Jij maakt ervan dat TS het niet wil horen. Typisch... TS geeft zelf anders aan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 09:51

Allereerst is Tom een geweldige Fjord om te zien, stoer zo met lange manen zeg Haha!
Ik ben het wel eens met het voorgaande commentaar, maar wanneer Tom gaat hangen op je handen moet je niet vastpakken hoe moeilijk dat ook is.
Wanneer je merkt dat hij wil gaan hangen rijd hem dan direct voorwaarts en vang dat na een paar passen (of in het begin desnoods na een halve baklengte om te beginnen) weer op met je zit. Maak je daarbij lang, knieën naar beneden adem uit etc...

Succes!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 17:56

Hallo!

@ Vippie: daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen Haha! bedankt.

@ Mar: volgens mij ben jij de enige die alles een beetje snapt Nagelbijten / Gniffelen

@ Ineke: Hy is stoer he Bloos
Bedankt voor de tips! ik ga er zeker wat mee doen