Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dan te bedenken dat hij het nog heel erg moeilijk vind om in de oprichting te komen en te blijven, dus dat front zal de komende tijd nog wel meer gaan worden 
Remember schreef:Tris is inmiddels ook al even ruin hoor, maar die is inderdaad ook heel anders gebouwd. En dan te bedenken dat hij het nog heel erg moeilijk vind om in de oprichting te komen en te blijven, dus dat front zal de komende tijd nog wel meer gaan worden
Bedankt voor je leuke reactie, en misschien kom ik je nog eens tegen op wedstrijd? Zie dat je in Alphen moet starten, dat is hier om de hoek
Odin schreef:Remember schreef:Tris is inmiddels ook al even ruin hoor, maar die is inderdaad ook heel anders gebouwd. En dan te bedenken dat hij het nog heel erg moeilijk vind om in de oprichting te komen en te blijven, dus dat front zal de komende tijd nog wel meer gaan worden
Bedankt voor je leuke reactie, en misschien kom ik je nog eens tegen op wedstrijd? Zie dat je in Alphen moet starten, dat is hier om de hoek
Hij heeft nog een echte hengsten-uitstraling vind ik. Prachtig!
Wie weet treffen we elkaar nog eens op wedstrijd inderdaad. Romanov staat gestald in Alphen, dus 17 augustus is voor mij een thuiswedstrijd.
.unica schreef:Jeetje wat een stoer beestje, echt Tristan straalt power uit!
![]()
verder commentaar is al gegeven
, dat je al meer je benen kan aan sluiten. Het kan ook zijn dat ik dit nu zie juist omdat ie zo wakker was, maar dat is eigenlijk wat mij het meeste opvalt.
Ludora schreef:Ik denk, dat als je meer op je kont gaat zitten, hoe klein die dan ook mag zijn, dat je al meer je benen kan aan sluiten. Het kan ook zijn dat ik dit nu zie juist omdat ie zo wakker was, maar dat is eigenlijk wat mij het meeste opvalt.
Verder je hebt een enorm gave knol (in de goede zin van t woord) onder je kont(je)
, hij zat nu ook wel moeilijk hoor
, en dan heb je gauw de neiging ietsje te gaan 'staan' in je beugels, omdat je dan niet zo stuitert. En misschien dat ik onbewust mijn benen ook wat afgestoken heb, juist omdat hij zo druk was. Hoort natuurlijk niet, dus daar gaan we extra op letten! Thanks![***] schreef:Wat is het toch een knapperd Mir! En hij lijkt wel steeds knapper te worden ook!
! 
Sannah schreef:Wat is ie gaaffff!!!! Echt geweldigDie wil ik wel een keer op de foto hebben!
? We hebben nog een paar hele knappe Groningers op stal, misschien kunnen we een keer wat regelen
.
T is ook een heule mooie combinatie dus ze zullen in de toekomst nog wel veel punten halen
Citaat:Wanneer kun je![]()
? We hebben nog een paar hele knappe Groningers op stal, misschien kunnen we een keer wat regelen
.
tellom schreef:Hij is ook niet makkelijk om te rijden hoor hihi :
Tris is zo slim dat hij je altijd probeert een stapje voor te zijn en Mir lukt dat al heul aardigT is ook een heule mooie combinatie dus ze zullen in de toekomst nog wel veel punten halen

Mandy_ schreef:Welke zijn dat?
Gimmick11 schreef:Zo, dus jullie hebben een soort van Groninger-stal?
Gaaf hoor!
Ik heb op het moment twee paarden, waarvan een KWPN en een vuilnisbak.
Wanneer ik naar een volgend paard op zoek zou moeten (hopelijk nog láng niet) zou ik zéker voor een Groninger gaan!
. En mocht je nog eens een Groninger zoeken moet je maar even contact met me opnemen
!Lobke_ schreef:wat een prachtig beest zeg!!
en wat heel gaaf dat je al in de Z1 zit zeg
Macho_C schreef:Zoals je zelf al zegt je tenen naar binnedoen geeft ook een mooier beeld.
. Als ik er erg op let gaat het goed! Of zoals je het zo mooi kunt zeggen, in ben bewust onbekwaam, stukjes bewust bekwaam maar nog lang niet onbewust bekwaam

Remember schreef:Gimmick11 schreef:Zo, dus jullie hebben een soort van Groninger-stal?
Gaaf hoor!
Ik heb op het moment twee paarden, waarvan een KWPN en een vuilnisbak.
Wanneer ik naar een volgend paard op zoek zou moeten (hopelijk nog láng niet) zou ik zéker voor een Groninger gaan!
Ik niet hoor, ik rijd Tristan voor iemand anders. En mocht je nog eens een Groninger zoeken moet je maar even contact met me opnemen
!
)
Chel_ schreef:Wat een prachtig paard om te zien zeg! Wat je zelf ook al zei: af en toe zit je niet meer op je kont. En je onderbenen steek je op een aantal foto's naar voren, maar dat kunnen ook momentopnames zijn geweest. Ziet er verder erg leuk uit!
)
)

frannyc schreef:Ha, kan ik eens een x wat tegen jou roepen ipv van andersom: je tenen.......... maar jullie zagen er wel super uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn!
Volgende x zeker winst!
! En die tenen, tja, ben al hard aan het oefenen hoor!