Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

feliciaa schreef:Kijk daar heb ik tenminste wat aan
Dankje voor de tip
Ik zou inderdaad je beugels een gaatje langer doen, tuurlijk heb je dan niet gelijk je goede balans, dat is even wennen, maar dat zal je houding denk ik wel goed doen! Voor je zit inderdaad zonder beugels oefenen. Je kan ook bijvoorbeeld je moeder Ziranda laten longeren (doet ze dat nog?) en er dan zelf, zonder beugels op gaan zitten en gewoon zitten en niks doen, echt alleen op je houding letten.
Die wissels zou ik inderdaad nog even laten totdat je basis wat beter is, maar hier kan ik in jou situatie niet over oordelen, heb het niet in het echt gezien
Juist omdat ze zo gespannen is tijdens overgangen zou ik veel overgangen rijden, wat gelijk weer goed is voor je basis. Liever dat ze wat minder actief loopt dan dat ze onder je weg kruipt.
) en dan kan jij mooi recht op blijven zitten. 

feliciaa schreef:@ QueenE: Mijn moeder ziranda laten longeren lijkt me niet echt een goed plan aangezien het al een aantal keren behoorlijk fout is gegaan als mijn moeder haar probeerde te longeren..
Omdat je een tijd geleden daar wat mee bezig was dacht ik misschien gaat dat nu wel goed
QueenE schreef:feliciaa schreef:@ QueenE: Mijn moeder ziranda laten longeren lijkt me niet echt een goed plan aangezien het al een aantal keren behoorlijk fout is gegaan als mijn moeder haar probeerde te longeren..
Dus dat gaat nog steeds niet goed? Jammer zeg.. 't Was ook maar een ideeOmdat je een tijd geleden daar wat mee bezig was dacht ik misschien gaat dat nu wel goed