ja mijn rug daar valt aan te werken maar momenteel heb ik er (zeker na het vallen) toch wel last van
ik ga proberen eerst eens mijn stijgbeugels langer te maken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leentje_ schreef:angelaatjuh schreef:Heb niet eerdere reacties gelezen, sorry als ik het herhaal
Je zadel ligt geloof ik niet helemaal lekker, imo iets te ver naar vorenen je beugels kunnen ook wel iets langer
Verder heb je een leuke pony en het komt wel goed als je die punten die je zelf al aangeeft en van de andere
misschien is het handig om wél te lezen voor je reageerd
aangezien er hier nog mensen geweest zijn die het beter dachten te weten dan de zadelmaker
én aangezien hetgene je zegt al gezegd is

als jij enkel zulke dingen kan zeggen die niet eens waar zijn op basis van foto's dan kan je beter voortaan uit mijn topics wegblijven of me een pb sturen

)

én ik blijf toch voorlopig nog met dit zadel rijden dit is ook een zadel met verwisselbare boom word volgens zadelmaker in dezelfde fabrieken gemaakt als wintec bomen zijn dus ook ongeveer dezelfde ik zit daar nu àl bij de breedste boom xwide dus en zou bij wintec vermoed ik ook zo zijn dus ik denk dat ik na dit zadel voor de wintec haflinger ga
(of een ander zadel dat zie ik dàn nog wel
) 

Maar dat kost centen. & als ik lees dat je een wintec hebt denk ik niet dat je er zoveel geld aan wil/kan uitgeven..