Doe idd een rokje aan ofzo, daar kun je makkelijk je rijbroek onder doen als je je om moet kleden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Skess_ schreef:In spijkerbroek rijden is een marteling voor je benen, tenzij je een goede broek hebt zoals een Wrangler. De naden snijden namelijk enorm in je benen.
En gympen of gewone schoenen om mee te rijden zijn niet geschikt. Doe goede schoenen aan met een stevige hak zodat je voeten niet door de beugels kunnen.
Gewoon een rijbroek en laarzen aan doen voor je eigen veiligheid als je gaat rijden!
Kleren vergeten en wou toch rijden, ging best
).
kleinuh schreef:ik heb denk ik DE oplossing:
Koop een paardrijbroek die er uit ziet als een spijkerbroek(en ja die bestaan) Doe je gympen aan en neem je laarzen mee (of als je stalschoenen me chaps hebt kun je ook daar mee gaan die zijn niet zo erg om mee te fietsen) en niemand heeft door dat jij in je paardrijkleren rijd en je baschadigd het zadel niet KLAAR IS KEES:P om hier een topic over te plaatsen vind wel apart zoiets kan je zelf toch ook wel bedenken

)
liever lekker rijkleren aan rijlaarzen aan (of rijschoenen + chaps) en gaan ben die banaan
neverstop schreef:is nog niet 's zo'n gek idee van je
zijn geloof ik "extra" rijbroeken voor 't western rijden toch? (iig ken de rijbroek wat je bedoelt)
. jenkaXrambo schreef:Ik zelf dus gewoon wél met rijbroek, maar doe gympen aan met chaps afentoe;)