crosmuller: oke ik zal er eens op letten
en bedankt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en bedankt loveginger schreef:superwomen: Oke ik snap het & ja ga er zeker wat mee doen, ga er ook echt aan werken ( maar ben net weer klein weekje aan rijden na me ribben en been gekneust enz. en dan moet je alles weeer opbouwen ( is geen excuus & ga er daarom ook echt aan werken )
crosmuller: oke ik zal er eens op lettenen bedankt
loveginger schreef:xx_Naomi_xx : Heel erg bedankt voor al je tips ga er zeker wat mee doen en aan werken. en inderdaad wat jij zegt, de fotos geven zijn moment opnamens en kunnen het beeld vertekenen.
en we zijn er nog lang niet, maar je moet ergens beginnen
heel erg bedankt en ga er zeker aan werken.

. Dan pas verder gaan en niet door te trekken, maar door op de juiste momenten en in juiste hoeveelheden te begrenzen.
. Bijzet eraf (wat is het eigenlijk... je hebt niet de slof in je handen toch? elastiek misschien?) en weer lekker gaan rijden zonder gefocused te zijn aan de voorkant en het koppie, de achterkant is pas belangrijk
.
ga er zeker mee bezig, wil alleen wel zeggen dat ik der niet aan trek ( ik ben constant aan rijden, en wat ik erin drijf hou ik van voren tegen precies hoe jij het zegt die laatste twee fotos gingen we halsstrekken, en dan doe ik mijn hand altijd mee naar voren zodat zij mijn hand volgt laat maar zeggen en dan ga ik inderdaad mee na voren zitten
bedankt
en naar het mondje van je paard
. Daar zie ik toch daadwerkelijk een terugwerkende kracht en dat is geen begrenzende kracht. Tussen begrenzen en terugwerken zit maar een franctie, maar je resultaat is zo verschillend
.
loveginger schreef:we zijn juist bezig met het ontspannen rijden, ik zette eerst alles vast nu heb ik mijn boven lichaam redelijk los zitten, maar zet ik mijn bekken vast waardoor ik dus moeilijk ontspannen kan zitten. we werken er dus erg veel aan.
met een losser teugeltjee. & inderdaad ze ging meteen veel meer ontspannen, al heel erg bedankt voor alle tips ! ) 
bedankt ga dat morgen meteen proberen. dus als ik ga staan me handen van me af zodat ik dus ook zelf moet gaan staan enz?

)
dus volgens mij degene die jij bedoelt heb ik.
loveginger schreef:haha ja ik kan het ook altijd moeilijk verwoorden, maar wat jij zegt heb ik ik kan hem zelf bepalen hoe ik hem laat inwerken en hij gaat door de bitringen heendus volgens mij degene die jij bedoelt heb ik.
. Je hebt hem wel door de bitringen heen, maar waar gaat de slof dan heen? Je hebt de slof toch niet in je handen...? Dus je kan hem onder het rijden niet afstellen, je paard staat er alleen maar mee vastgebonden 
en zie dat je de slof toch ook in je handen hebt
. Sorry

. maar toch bedankt hoor