crosmuller: oke ik zal er eens op letten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loveginger schreef:superwomen: Oke ik snap het & ja ga er zeker wat mee doen, ga er ook echt aan werken ( maar ben net weer klein weekje aan rijden na me ribben en been gekneust enz. en dan moet je alles weeer opbouwen ( is geen excuus & ga er daarom ook echt aan werken )
crosmuller: oke ik zal er eens op lettenen bedankt
loveginger schreef:xx_Naomi_xx : Heel erg bedankt voor al je tips ga er zeker wat mee doen en aan werken. en inderdaad wat jij zegt, de fotos geven zijn moment opnamens en kunnen het beeld vertekenen.
en we zijn er nog lang niet, maar je moet ergens beginnen
heel erg bedankt en ga er zeker aan werken.
loveginger schreef:we zijn juist bezig met het ontspannen rijden, ik zette eerst alles vast nu heb ik mijn boven lichaam redelijk los zitten, maar zet ik mijn bekken vast waardoor ik dus moeilijk ontspannen kan zitten. we werken er dus erg veel aan.
loveginger schreef:haha ja ik kan het ook altijd moeilijk verwoorden, maar wat jij zegt heb ik ik kan hem zelf bepalen hoe ik hem laat inwerken en hij gaat door de bitringen heendus volgens mij degene die jij bedoelt heb ik.