Paco (Z1) voor het eerst op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Afwezig

Re: Paco (Z1) voor het eerst op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:15

Haajj Masja,
Ziet er goed uit. Vorig jaar zag ik je rijden in Eindhoven, (alleen toen reed je je ring uit) Ik was toen aan het kijken met me ouders, omdat manda d'r leerlingen moesten starte. En ben al paar keer met Rachel naar Kaylie weze kijken op jullie stal. Ook reed ik mee net als Saskia aan de Laurens van Lieren selectiedag (bij sas in het groepje) Ik weet niet of je me nu ken.
Maar mooi paard, haha net als iedereen al zegt (en ik ook) foto 3 s net echt de blik van Anky ja haha.

Liefs, Anneke

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 19:44

Hey Masja, ook bokt? Zo kunnen we binnenkort wel een King Stables topic maken in De Huiskamer!
Erg mooie foto's van knappe schimmel Paco! Ik vind het er netjes uit zien!

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:53

_Wieke_ schreef:
Hey Masja, ook bokt? Zo kunnen we binnenkort wel een King Stables topic maken in De Huiskamer!
Erg mooie foto's van knappe schimmel Paco! Ik vind het er netjes uit zien!

Hee Wieke!
Wat leuk dat je gereageerd hebt! Ik weet niet zo veel van bokt want het is voor mij de eerste keer dat ik een topic heb gemaakt en daar had ik al alle hulp bij nodig Clown , dus over de Huiskamer moet je me nog maar eens e.e.a vertellen dan! Bedankt voor je compliment en jij hebt natuurlijk ook een hele knappe schimmel, maar dat kan ik maar niet vaak genoeg zeggen! Groetjes en tot snel! Knipoog

Jolan_Wen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:29

eej eeej

echt super mooi paardje;) ziet ook heel goed uit;). Ga zo door. Heb verder echt geen commentaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:34

Gaaf beestje zeg!
Wat me erg opvalt is dat er weinig met de achterhand gebeurt & dat je veel met je hand rijd.
Probeer je hand voor te houden (opvangen, niet tegenwerken) en de achterhand eronder te rijden. Dan zal hij zijn rug ook ontspannen en gebruiken waardoor hij soepeler word en zichzelf stukken beter zal gaan dragen. Dan zullen de moeilijkere oefeningen ook beter gaan.
Tips voor de achterhand; overgangen (fel, snel aan het been, actief), regelmatig verzamelen (voor opvangen, niét tegenhouden) maar ook écht wegrijden.
Vind het wel overkomen alsof je vriendelijk en eerlijk rijd, dat is echt een pluspunt!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:08

KWIIIIIIJL!
Die hals :|
Wajooooo, ziet er echt goed uit!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 23:00

Een heel knap dier & ik vind het erg vriendelijk ogen. Volgens mij ben je een aangename, rustige ruiter voor je paard.
Om het plaatje nog wat mooier te maken zou ik nog iets meer achterhand-activering willen zien. Dan zal hij nog mooier dragen & krijg het hele gebeuren nog meer presence. Veel succes

Masjahab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 22:29

Bedankt weer voor de vele complimenten! De achterhand moet inderdaad meer geactiveerd worden, dus dat zien jullie goed! Ben er hard voor aan het werken en ik moet zeggen het gaat elke dag een beetje beter...stapje voor stapje natuurlijk, maar vooruitgang is vooruitgang zeg ik maar! In Mierlo ging de eerste proef niet zo goed; hij was inderdaad heet, maar de 2e proef ging stukken beter, dus ik was erg blij die dag! Zaterdag 2 augustus ga ik naar nijnsel, dus ik ben zeer benieuwd..wordt weer mijn eerste echte concours, dus wel een beetje spannend! Allemaal nogmaals bedankt en Laura, Boy ziet er super uit! Leuk dat je gereageerd hebt! Misschien weet je het niet meer, maar Mireille waar je Boy van gekocht hebt staat bij ons op stal, dus ik heb jou een paar keer gezien destijds! Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Anneke ook bedankt voor je reactie en ja natuurlijk weet ik nog wie je bent! Ik hoorde dat het super gaat met je Fries! Leuk hoor!