Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kellykeuhh schreef:geerke schreef:even op de plaats rust...vriendlief er helemaal niet opzetten,een maandje aan de longe werken,met losse bijzet,naar ontspanning werken,want die is hier echt zoek.
Als dat geen verbetering brengt dan maar eens de osteopaat enzo laten komen....hoe lang rij je al eigenlijk?
12 jaar..
Mellanii schreef:weetergeen schreef:Lijkt mij niet echt een probleempaard, maar meer probleem ruiters.........
dit vind ik nou zoon misselijke reactie he!
Waarschijnlijk is er niks mis mee met het paard maar wil hij er gewoon onderuit komen
Veel jonge paarden doen dit zodra ze last krijgen van de spieren!
Probeer het paard misschien krachtvoer te geven of wat meer voer zodat hij zn spieren ook beter kan opbouwen.
En niet bij elk paard moet een DA komen of een tandarts!
niet elk paard is een braaf paard!
dravergekkie schreef:en je ben 16 ?? dus je rijd al vanaf je 4de ? vind beejte ongeloofwaardig sorry
geerke schreef:jammer dat ik zo verweg zit,je had haar zo mogen brengen!
uitdaging!!!
Prisca schreef:Vraag 1: jullie hebben het paard nog niet lang?.
Vraag 2: had hij dit al voordat jullie hem kochten?. (waarom breng je hem niet terug enz..)
Vraag 3: Waarom koop je zo "moeilijk" paard denk je echt hiervan te leren?.
Kan me niet voorstellen dat dit pas sinds kort is en anders hebben jullie echt iets fout gedaan.
Ik krijg hier zwaar de kriebels van....sorry. Het ziet er niet uit dan rijdt de eigenaar in een trainingsbroek
en met gewone schoenen echt LEVENSGEVAARLIJK.
"btw andere topics niet gelezen"

geerke schreef:er zijn mensen die 20 jaar rijden....en die zijn nog niet in staat probleem gevallen op te lossen,om dit soort gevallen op te lossen moet je echt ervaring hebben,anders word het van kwaad tot erger.