Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
babbeloe schreef:ik vind haar vergeleken met deze foto's van dit topic in je profiel veeel beter lopen. wat voor bit had je daar en wat nu ? (sorry als ik er over heen gelezen heb)

Dunesjka schreef:Toen ik zonder neusriem reed ree ik met een rechte trens met belletjes dit bit hangt er pas vanaf vrijdag in..
Miiej schreef:Als je 2 hectare hebt, maakt toch ook niet uit als ze er een keer vandoor gaat niks om tegen aan te botsen.
Geef der eerder maar een schop dat ze harder moet dan dat jij aan je slof gaat lopen trekken.
Misschien moet je eerst wat meer meegeven, want het ziet er nu zo gespannen uit, dus ze nooit goed nageefelijk gaat lopen.
Voor de rest sluit ik me aan bij de rest.
dat zie ik iig niet op de foto's .
Dunesjka schreef:Nee daarom hebben we deze eraan want zonder neusriem had ze de hele tijd haar mond open en dat is ook geen zicht
Dunesjka schreef:Nou ik weet dat die neusriem te hoog zit maar ze heeft een bult zoals ik al had gezegt en zonder neusriem ging opzich wel alleen dan deed ze haar mond wagenweid open en dat was niet echt een zicht maar als die bult weg is doe ik hem weer lager
Succes! Jaimyliefje schreef:mee eens, als ze er al vandoor gaat, kun je haar simpelweg op een volte sturen (dat lukt echt wel met zo'n bit en twee hectare..)

N_fotografie schreef:@ Ilzuh: Tja, het kan, maar hoe? Als mijn paard écht aan de kletter gaat, kan ik alleen maar zitten en BLIJVEN zitten! Soms als het te doen is zet ik hem gewoon tegen een boom aan..