Floortje @ wedstrijd Beek (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Re: Floortje @ wedstrijd Beek (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:44

sjonge jonge .... Juul wat ben jij vreselijk (kritisch)

Thuis kun je alles wel perfect voor elkaar hebben maar op een wedstrijd is het altijd anders,.. en daar moet je juist ook oefenen. Ervaring opdoen,...

Vind het reuzeknap dat jij kan zien dat ze trekt op de foto's.

Denk alleen dat ze meer wacht op positief opbouwende kritiek dan deze negatieve afkrakende kritiek van sommigen hier.

Meid ik vind de foto's mooi en jullie een leuk stel!
En dat je je eigen fouten (er)kent is toch goed?
Ze werkt er toch aan.
We zijn idd niet allemaal Anky's... Haha!
Daarbij weet ik zelf als geen ander hoe het is om alleen op concours te gaan. Ik weet niet of het jou extra stress brengt maar mij iig heel erg,.. daarom ben ik nu even gestopt met dressuur op wedstrijden (brengt mij teveel spanning en dat werkt door op mijn paard uiteraard). Komt het nu niet, komt het later wel,...

Even andere vraag: heb jij vaak het gevoel Anniek dat je benadeeld wordt omdat je een Fries hebt? Daar ben ik benieuwd naar,.. en wat jury's ervan zeggen,...

Ga zo door, lekker positief stel, erg leuk om te zien dat je met zo'n smile rijdt!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:47

we springen daarentegen nog wel hoor, en crossen ook (en oke, daar hoort ook dressuur bij) alleen in een heel andere leuke relaxte sfeer...

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 20:01

Zozo...ben een paar uurtjes werken en heb meteen 3 pagina's Nagelbijten / Gniffelen

Jnien en Karoliefje (de andere natuurlijk ook)...onwijs bedankt dat jullie het zo voor me opnemen en proberen duidelijk te maken, want mij lukte het blijkbaar niet zo!

Mijn belabberde zit op het moment komt waarschijnlijk inderdaad gedeeltelijk door wedstrijdspanning. Start haar nog niet zo lang in het M1 en het is voor ons beide nieuw.
Ook komt het gedeeltelijk door de nieuwe training. Waar we beide nog heel veel moeite mee hebben.
Maar we zijn er samen heel hard aan aan het werken...Dus ooit komen we er wel Haha!

@ Romyv...Bedankt voor je tip. Zal je manier eens uitgaan proberen. Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:21

ik denk dat je hier hartstikke trots op mag zijn hoor!!
ik vind het er echt niet slecht uit zien!!
lekker verder trainen en dan komen jullie er indd wel!!

noura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:35

Het ziet er echt netjes uit!
Probeer je benen wat meer op de singel te houden. dan druk je automatisch je rug recht dat ziet er meteen veel netter uit.
Maar voor het M1 ziet het er echt zeker heel netjes uit! Ga zo door!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:35

Ik heb haar idd ook verschillende keren zien rijden en ze trekt zeker niet, en zoals Anniek zelf al zegt er wordt hard aan gewerkt wat voor beide zwaar is.

er wordt ook wel erg heftig gereageerd vind ik in dit topic, al zijn er ook goede reacties waar ze wel wat aan heeft en die het ook van de foto's uit het profiel afkijken

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:40

[quote="Anniekskie"]@ Juul... de basis zit er wel degelijk goed in. Daar hebben we ook maar weinig problemen mee, anders waren we nog niet gekomen waar we nu zijn.
Het zwaardere werk begint nu en daar hebben we moeite mee. Dat is dus ook duidelijk te zien.

Bij heel veel gaan de wedstrijden hard en komen in de M er pas achter dat de basis niet goed is.
wees verder niet zo streng met je hand. en verder is er al heel veel gezegd.
je hebt trouwens wel een mooie fries hoor Pling
succes verder.. en jullie redden het zeker hoor Cool
vindt de foto's trouwens ook wel leuk geworden.
Haha!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 07:41

Vind het er niet vriendelijk uit zien.
Je houding moet je zeker aan gaan werken. dat je haar niet uit kan zitten komt doordat je er zelf niet goed recht en ontspannen op zit. je handen op 1 hoogte houden en lager, je benen op de juiste plek houden en niet steeds die sporen erin prikken.
Verder loopt je paardje ook bijna op alle foto's achter de loodlijn, het beetje geen gelul paard in de krul idee krijg ik hierbij.
Verder wel een erg leuk beestje en knap dat je altijd kan blijven lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 11:56

ik ben wel benieuwd waar jij onvriendelijkheid ziet?

ze houdt inderdaad haar handen te hoog, maar zie nergens een hand dat naar achteren trekt. of een bit dat door de mond getrokken wordt. neem maar van mij aan dat een fries rijden niet zo makkelijk is als het lijkt.

hierboven werd gevraagd of een fries benadeeld wordt op wedstrijden. mijn antwoord hierop is nee. ik heb soms hogere en soms lagere punten dan ik had verwacht. maar bij mij staat er ook onder mijn coupon dat we een leuke combinatie zijn. punten kunnen ook tegenvallen met een kwpener he! en de ene fries is de andere niet.

ik vind het overigens een heel mooi paard, ga thuis lekker trainen aan de punten die nog moeilijk zijn, dan halen jullie de M2 ook wel Knipoog

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:55

Het lijkt net of je je handen heel erg hoog hebt,

en op eén foto ( weet het nummer niet eén twee drie ) is je binnenhand heel meer naar je toe dan je rechter hand

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 08:47

Moderatoropmerking:
Met kritiek is niets mis maar het heeft geen zin om dit onnodig bot te geven of te blijven herhalen. Met opbouwend commentaar kan de TS veel meer.