Andras @ work, (1,5 maand ohz)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Andras @ work, (1,5 maand ohz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 06:22

De sporen ga ik ook in mee. Ik probeer altijd zo lang mogelijk uit te stellen dat ik met sporen op de paarden moet rijden.
Liever gebruik ik eerst een zweep. Het is zo fijn als paarden zonder spoor makkelijk te rijden zijn. Eenmaal met spoor begonnen dan word zonder meestal onmogelijk.

Vind het dan ook heel erg vreemd dat ie met spoor is aangereden Lips are sealed

Maar goed. Wat ik verder mis in het plaatje is de activiteit. Je lijkt wat teveel gefocussed op dat krulletje. Terwijl de activiteit heel erg laag is heb ik het idee.
Op de achterhand brengen hoef je het komende half jaar nog niet eens aan te denken, komende jaar wellicht nog niet eens. Eerst balans, rechtrichten etc.
Maar belangrijkste in de eerste maanden is : voorwaarts voorwaarts voorwaarts.
Een paard dat met de handrem erop gereden word de eerste maanden, zal altijd moeilijk aan het been te houden zijn. >Leer m dus eerst dat ie moet lopen voor zijn brood .

jildou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 08:02

leuke foto jo Tong uitsteken

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 12:45

@ crossmonster: dank je wel. indd. ben ook veel met voorwaarts bezig hoor.

en ik rijdt inmiddels zonder sporen. als hij goed luistert gaat dit super. gaat hij klieren mis in de sporen een beetje (klieren als in omdraaien op de volte)

Torchis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 22:45

Ziet er goed uit, voor zo'n jonkie Haha!