Axel @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Afwezig

Re: Axel @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:26

Mooie haf, alleen probeer iets meer op je zitbeenknobbels te zitten (dus meer op je kont) Dant zit je meteen een stuk rechter.
Succes er mee Knipoog

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:28

probeer eens een halve inchmaat; hierdoor wordt jouw zit namelijk niet beter en belast je je pony niet op een fijne manier.
succes met zijn 2en

Chaneltjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 17:56

Mijn haflinger heet ook Axel Tong uitsteken wat toevallig Knipoog

je zou iets meer op je kont moeten gaan zitten, dan zit je gelijk veel rechterop
voor de rest laat ik het commentaar aan andere over Knipoog

succes samen Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:10

En mijn shetlander heet Axel Haha!.

Leuke pony! Als hij doorrent kun je ook proberen veel overgangen te maken. Zo blijft hij goed op jou letten en hoef je toch minder met je hand te doen. Wordt ie ook lekker sterk van Lachen.

Hou je ons op de hoogte met foto's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:53

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je niveau ontbreekt, de achtergrondinformatie is te summier, en het aantal foto's wat rijtechnisch te beoordelen valt zit op het randje, 4 goede foto's, en 1 twijfelgeval.